Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler,
-inget 6 mar, 2013 16:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler tillbaka. ''Jag fattar''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
-då kan du väll berätta
6 mar, 2013 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
''Nej''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
-vrf..
Jag höjer på ena ögonbrynet 6 mar, 2013 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
''Därför, du får säga vad det var''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
-nej du
Jag tar bort hans bok och kysser honom 6 mar, 2013 16:50 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag stönar. ''Bella...''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
-ja baby?
6 mar, 2013 17:01 |
|
Queen Boo
Elev |
''inget''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen