Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Hej Hanna kul att se dig när ska vi ha mugglisträff nästa gång? Nämen ska vi ha en mugglisträff någon annan gång? =) Back from tha showöör!!♥ Du vet atr vi har pratat flera gånger i tråden va?? Men jag vet inte.. Men den måste bli mer lyckad än den förra!! XD Hej 29 dec, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
OCH KANSKE SJUNGER NÅN FÖR DIG, ETT SPRUCKET MED HOPPFULLT HALLELUJA!
det svänger ju xD 29 dec, 2012 00:34 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Borttagen: OCH KANSKE SJUNGER NÅN FÖR DIG, ETT SPRUCKET MED HOPPFULLT HALLELUJA! det svänger ju xD Damn, du sitter och har en hel konversation med dig själv. Jag tror jag älskar dig. ♥
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
29 dec, 2012 00:34 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: OCH KANSKE SJUNGER NÅN FÖR DIG, ETT SPRUCKET MED HOPPFULLT HALLELUJA! det svänger ju xD Peter Jöback? =) - just like themarauder 29 dec, 2012 00:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag hatar pingvinerna från madagaskar. ok?
Hej 29 dec, 2012 00:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraE: Skrivet av Borttagen: OCH KANSKE SJUNGER NÅN FÖR DIG, ETT SPRUCKET MED HOPPFULLT HALLELUJA! det svänger ju xD Damn, du sitter och har en hel konversation med dig själv. Jag tror jag älskar dig. ♥ Dude, jag pratar baar med mig själv xD Love you too, just beucase you love me 29 dec, 2012 00:36 |
|
Mia Saalufaali
Elev |
29 dec, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: OCH KANSKE SJUNGER NÅN FÖR DIG, ETT SPRUCKET MED HOPPFULLT HALLELUJA! det svänger ju xD Peter Jöback? Ja, eller just nu är det Christer Sjögren xD Fick för mig att lyssna på julåtar... 29 dec, 2012 00:38 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: OCH KANSKE SJUNGER NÅN FÖR DIG, ETT SPRUCKET MED HOPPFULLT HALLELUJA! det svänger ju xD Peter Jöback? Ja, eller just nu är det Christer Sjögren xD Fick för mig att lyssna på julåtar... Kan inte hjälpa att tycka att det är skönt att julen är över!! =) ingen mer stress över lucia och liknande... =) - just like themarauder 29 dec, 2012 00:41 |
|
fredskronk
Elev |
Så vad ska ni göra i natt?
Just nu kollar jag på en konsert med Take That på BBC1 (Brittisk tv) över nätet och typ kvart i två svensk tid kör brittiska Channel 4 Luftslottet som sprängdes på svenska men med engelsk text. Glid in på Http://www.filmon.com/ och kolla vetja. Gratis och helt lagligt. Följ: http://twitter.com/fredskronk 29 dec, 2012 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen