Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

1 2 3 ... 42 43 44 ... 105 106 107
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Steve Jobs

EDIT: faaaaen alla hann före mig! x)

21 dec, 2012 21:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 21:54
Antal ändringar: 1

IamAK
Elev

Avatar


steve jobs

21 dec, 2012 21:53

Borttagen

Avatar


Steve Jobs

21 dec, 2012 21:53

Borttagen

Avatar


Steve Jobs

EDIT:
HAHAHAHAHHA

21 dec, 2012 21:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 21:54
Antal ändringar: 1

95mas
Elev

Avatar


Attans någon annan han före.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

21 dec, 2012 21:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av 95mas:
Attans någon annan han före.


hahaha kände samma sak!

21 dec, 2012 21:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av 95mas:
Attans någon annan han före.
omg I feel you bro

21 dec, 2012 21:54

Ginny00
Elev

Avatar


Angels av Owl City kan vara den mysigaste låt jag hört. Eller ja, alla Owl City-låtar är det. Jag älskar Owl City..

21 dec, 2012 21:54

Incendio
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Wilhelm, vad ska du göra förövrigt i helgen?

absolut ingenting, slå in julklappar, kanske typ rita något till farmor, är ingen mästare men det är alltid något!

Haha, okej! Jaja, det är trots allt tanken som räknas!

men alltså jag känner ändå att jag är helt okej typ, har inte du några såna intressen typ?
btw Markus krunegård på svenska hjältar-galan ♥♥♥♥♥♥♥

Jag spelar musik, eller ja, gitarr och sjunger. Uppträdde idag inför hela skolan, på avslutningen. Det är väl ett intresse, I guess Dudå?

åh men vad kul! gick det bra?
jag typ ritar, ibland, sen är jag rätt intresserad av mode och typ smink faktiskt, men smink är inte så jag håller på med det haha

Det gick bra, fick jättemycket komplimanger!
Åh, en kille som är intresserad av sånt! Guldstjärna till dig! Du har tumblr, mugglis, allt. I think I love you.

;* dessutom är jag bi, vet inte om det är en fördel, vet faktiskt inte ens hur jag kom att tänka på det hahaha

Jag är också det, börjar misstänka att vi är soulmates på något sätt. Helt ärligt så tror jag att alla är bi, men dras mer eller mindre till det ena könet.
Du påminner seriöst jättemycket om en killkompis jag har (höll på att säga pojkvän men det skulle bli fel ), han är bi, intresserad av smink, mode, han har tumblr. Allt.

det tror jag med faktiskt!
åh ball! vad heter hans tumblr då?

Hade faktiskt inte ens sett dig tidigare här på mugglis!
http://better-than-myself.tumblr.com, bara att följa honom!

21 dec, 2012 21:54

Tuggrus
Elev

Avatar


Hej hej hej! Kommer in lite sent men ja, hoppas livet rullar på för er pepål!

MUMS!

21 dec, 2012 21:55

1 2 3 ... 42 43 44 ... 105 106 107

Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

Du får inte svara på den här tråden.