Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:34 |
|
Queen Boo
Elev |
-Men... det är ju min macka.
draken tittar bedjande på mig. -Okej då jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:35 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:36 |
|
Queen Boo
Elev |
-Det har du rätt i. Jag tog upp mackan och räckte den till Chelsy
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:38 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:41 |
|
Queen Boo
Elev |
-Du Aryana... jag fick en idé
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:47 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:47 |
|
Queen Boo
Elev |
-Eehmmm... nej, det var inget
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:50 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:51 |
|
Queen Boo
Elev |
-Jag tänkte... Sayn sa till mig att Chelsy ville hha en ryttare... och du har ju ingen drake längre...
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen