Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
ingen orsak kommer det mer? 3 maj, 2011 17:03 |
|
Borttagen
|
Japp imorrn
8 maj, 2011 17:45 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp imorrn ja!!! äntligen 9 maj, 2011 17:00 |
|
Borttagen
|
Har du längtat det kommer varje dag från och med imorrn
9 maj, 2011 17:51 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du längtat det kommer varje dag från och med imorrn jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10 maj, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Japppppppp
10 maj, 2011 16:48 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
jag måste läsa om dom senaste kapitlen för att få en wilam (du fatar nog) känsla
10 maj, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
Japp Wilma känsla
10 maj, 2011 17:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
det är en sådan underbar känsla
och HP-aren kan vi inte få lite längre kapitel snälla!!! 10 maj, 2011 17:49 |
|
Borttagen
|
Wilma ligger skadade på gräset.Hon hör någonting som går på en pinne.Hon går sakta upp och tar om sin arm som är skadad. Hon hör ett vrål bakom sig som låter flera meter bort. Hon vänder sig om och kolla.Där står en björn som har käften öppen och springer emot Wilma i fullfart. Hon börjar skrika på hjälp,men inget svar.
-HJällpppppp skriker Wilma skrämt. Hon snubblar på en avlång brun pinne. Hon får ett skrapsår i panna osm lämnar lite blod efter sig. Hon försöker ta sig upp men det går bara inte. Björnen är väldigt nära nu. Wilma sätter sig långsammt upp och björnen ska precis bita i henne som... 10 maj, 2011 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen