Lily~James - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: BRAWSOME,men.... Skrivet av Borttagen: eem, är det okej om jag gör en ff som heter samma sak fast med Rose och Scorpius? påminner dig med samma fråga 2 sep, 2012 11:43 |
|
viktor
Elev |
Varsågod NTonks
2 sep, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
När kommer nästa kapitel?
2 sep, 2012 12:03 |
|
viktor
Elev |
Det undrar jag med för jag längtar så mycket efter nästa kapitlel
2 sep, 2012 12:09 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ny läsare och bevakar! TACKAR
2 sep, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
oj
2 sep, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: Ny läsare och bevakar! TACKAR Njaa... Alltså jag lade först ut en novell som hette Lily~James på Kpwebben. Sen lade jag ut den här (den finns kvar men läs inte den SUUUGER) och vissa saker liknar varandra, men annars är det olika noveller. Okej en fråga jag kanske redan har ställt; Jag ångrar lite att jag döpte novellen till Lily~James always and forever för den kommer handla så otroligt mycket om Sirius, Remus och Peter sen också (fast jag kommer inte klara att ge Peter så stora bitar för jag kan helt enkelt inte förlåta honom -.-) så jag funderar på att göra en ''tvåa''. Man kan ju läsa tvåan även om man inte läst den här, för man vet ju i princip vad som händer iallafall. Men om ni läser den här tycker jag definitivt att ni ska fortsätta läsa den andra, för det är ju liksom samma novell xD Isåfall, vad tycker ni den ska hete? Något liknande med denna iallafall. The marauders - Always and forever eller något sånt xD Aja, jag kommer oavsett fortsätta lägga ut i denna tråden tills Lily och James dör. Och jag kommer inte byta till den andra utan att ni får reda på det. 2 sep, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Gör det!
Vet ett namn på svenska, men du kanske vill att det ska vara ett engelskt namn? 2 sep, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Neej det måste inte vara engelskt, vad är det?
2 sep, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är: Marodörerna- Slutet, eller början?Neej det måste inte vara engelskt, vad är det? 2 sep, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen