Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? nej, den kommer ut i höst var inne och läste på deras fb sida Aw så tyvärr det dröjer ett tag D: innan vi får läsa den D: Jag som hade längtat så mycket till våren D: D: men berätelser från Engelfors kommer ju ut i alla fall Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) vart? Det är säkert i stockholm D: (bor i skåne där aldrig något händer :c) Jag fattar inte riktigt vad det är för bok om Engelfors xD Kram till er ^~^ 6 jan, 2013 12:01 |
|
Borttagen
|
Victoire Weasly: Okej jag bor långt ifrån alla men Sthlm ligger närmast
6 jan, 2013 12:02 |
|
Ginny!!!!
Elev |
6 jan, 2013 12:02 |
|
minisa
Elev |
HAHAHAHA 8D Okej :3 Kram till er ^~^ 6 jan, 2013 12:04 |
|
Borttagen
|
Ursäkta: Menar ni "Berättelser från Engelfors"? serietidningen eller något annat?
http://www.rabensjogren.se/bocker/Utgiven/2013/Var/strandberg_mats-berattelser_fran_engelsfors-flexband/ Ni måste ju mena något annat eftersom den redan finns men frågar ändå Själv skall jag lätt få boken signerad när det kommer 6 jan, 2013 13:08 |
|
PPP
Elev |
6 jan, 2013 13:45 |
|
Borttagen
|
Läste första innan i år, men fastnade inte tillräckligt så jag har inte läst andra, vilket är synd, men jag finner de inte så himla bra
6 jan, 2013 13:48 |
|
Borttagen
|
Åh, älskar Cirkeln!
6 jan, 2013 14:10 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Jag tror jag var lite för liten för att förstå mej på den, så jag förstod inte så mycket då... Men nu förstår jag allting!
"Hm, you must be a Weasley" 6 jan, 2013 14:29 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) Jag! 6 jan, 2013 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen