The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
THIS^
8 sep, 2012 09:07 |
|
Ginny00
Elev |
Vi ska ta en massa bilder
Vi kanske till och med vloggar lite xD 8 sep, 2012 09:32 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 09:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
8 sep, 2012 14:01 |
|
GinnyForever
Elev |
8 sep, 2012 15:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 8 kl. 22:52
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Sorry guys, jag kan inte komma. Mamma tyckte inte det var värt det :c
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 8 sep, 2012 17:29 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Spoiler: Tryck här för att visa! Tack Ginny00 för att du fick mig att börja kolla på Glee! Är nu på andra säsongen! Spoiler: Tryck här för att visa! 8 sep, 2012 19:12
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 8 kl. 22:51
|
|
Tonks_xD
Elev |
Hellu allihopa, kan vi sluta prata Glee och Pottermässan, det är rätt jobbigt när tråden uppdateras hela tiden..
![]()
8 sep, 2012 19:15 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av GinnyForever: Åh, hon sjunger med sin mamma! Såååå vackert!!! Tack Ginny00 för att du fick mig att börja kolla på Glee! Är nu på andra säsongen! Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså, nu visste jag det där, men det vore rätt snällt om du satte det i spoiler? Vi vloggade inte tyvärr, men har filmat typ alla uppträdanden och fotat en del =) 8 sep, 2012 20:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 9 kl. 10:30
|
|
tjejigadia
Elev |
9 sep, 2012 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen