Eurovision Song Contest 2012!
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
När trummorna kom tänkte jag "va fan, inte trummorna igen". HAHA XD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2012 21:05 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
26 maj, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Hur många lyssnar? O.O
26 maj, 2012 21:08 |
|
Katla
Elev |
uk what are you doing
♏︎ 26 maj, 2012 21:13 |
|
scarhead
Lärare |
26 maj, 2012 21:13 |
|
Katla
Elev |
*dink
♏︎ 26 maj, 2012 21:14 |
|
scarhead
Lärare |
26 maj, 2012 21:14 |
|
Katla
Elev |
det gör inget, M4L13 fick sig ett gott skratt i alla fall cx
♏︎ 26 maj, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Varför startar Sverige som nummer 17? Grymma värld. D:
26 maj, 2012 21:17 |
|
BlondaHermione
Elev |
26 maj, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen