Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Imorgon ska jag packa! Förhoppningsvis lyckas jag bara packa ner det jag behöver och därför klara mig med en liten väska.... ^^ Hoppas ingen mobbar min norrländska♥ HEHE Vi kan prata norrländska tillsammans XD Tack vare William M. Spetz har jag lärt mig norrländska på två veckor och pratar det nästan hela tiden (med uppländsk brytning) XD 8 mar, 2012 19:21 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Imorgon ska jag packa! Förhoppningsvis lyckas jag bara packa ner det jag behöver och därför klara mig med en liten väska.... ^^ Hoppas ingen mobbar min norrländska♥ HEHE Vi kan prata norrländska tillsammans XD Tack vare William M. Spetz har jag lärt mig norrländska på två veckor och pratar det nästan hela tiden (med uppländsk brytning) XD haha det blir nog awesome xD ![]()
8 mar, 2012 19:25 |
|
melle-hjrta
Elev |
yey, fredag imorgon,, sen är det LÖRDAG!
8 mar, 2012 20:05 |
|
LovisaPotter
Elev |
Snart gäller det!
Två dagar! (det är ju nästan som en dag!) Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 8 mar, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Alla som inte går får gråta med mig! :c
8 mar, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag önska jag kunde komma '.'
Men hann inte anmäla mig... Hoppas detta kommer upp nästa år igen så jag kan åka med Elin och Simon 8 mar, 2012 20:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Jag önska jag kunde komma '.' Men hann inte anmäla mig... Hoppas detta kommer upp nästa år igen så jag kan åka med Elin och Simon Det går att anmäla sig fortfarande, då vi har liiite plats kvar without something there is no nothing 8 mar, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Åh :,) Ska kanske fråga mamma och pappa innan jag sticker till stockholm med syrran...
8 mar, 2012 20:46 |
|
AlexZz
Elev |
Jag vill också åka! D:
Men jag får inte >.<'' Kommer det igen någon gång? För jag vill verkligen dit! (Jag är 15 nästa år! DÅ KAN INTE MAMMA/PAPPA HINDRA MIG! o_o hoppas jag) . .
8 mar, 2012 20:48 |
|
ikka
Elev |
Nu har jag skrivit ut biljetter och varit duktig (fl)ikka!
Är det något speciellt man borde ha med sig förutom tågbiljetter, pengar, mobil, ev. kamera & sig själv? c: ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 mar, 2012 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen