(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Evans
Elev |
Vänta... Nu är jag lite förvirrad; först möts hon av ett par bruna ögon som tillhör Cedric. Sen så beskrivs hans ögon som gnistrande blåa...? Är dom blåa eller bruna? xD
Aja, annars var det bra =) "A true friend is someone who says nice things behind your back." 25 mar, 2012 18:58 |
|
Ginny4ever
Elev |
oj, jag menade att de var Blåa
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 mar, 2012 19:22 |
|
Love_Mugglare
Elev |
Suuuuper!!!
Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 25 mar, 2012 19:56 |
|
Ginny!!!!
Elev |
25 mar, 2012 21:00 |
|
Ginny4ever
Elev |
Tack!
skulle ni föresten kunna säga vad som är bra med det jag skriver. jag blir jätteglad för alla kommentarer men skulle bli väldigt glad för kritik också! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 mar, 2012 21:26 |
|
Ginny.T
Elev |
you are amazing!
Skrivet av Ginny4ever: Tack! skulle ni föresten kunna säga vad som är bra med det jag skriver. jag blir jätteglad för alla kommentarer men skulle bli väldigt glad för kritik också! jag skulle jätte gärna ge lite kritik, men helt ärligt så kommer jag inte på något att kritisera "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 26 mar, 2012 00:17 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Ginny.T: you are amazing! Skrivet av Ginny4ever: kommer du på vad det är jag gör bra? för jag skulle gärna veta varför ni gillar min Fanfiction. Jag blir jätte glad för alla kommentarer men skulle vara roligt om någon sa vad jag gjorde rätt och vad jag kunde gjort bättre Tack! skulle ni föresten kunna säga vad som är bra med det jag skriver. jag blir jätteglad för alla kommentarer men skulle bli väldigt glad för kritik också! jag skulle jätte gärna ge lite kritik, men helt ärligt så kommer jag inte på något att kritisera http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 26 mar, 2012 07:38 |
|
lillaska
Elev |
jättebra
26 mar, 2012 14:42 |
|
LauraTree
Elev |
Jag tycker att det är bra att du beskriver mycket, har ett jättebra ordspråk och på något sätt gör ff:en så levande.Man lever verkligen in sig i storyn.
Du är superduktig! 26 mar, 2012 15:23 |
|
lillaska
Elev |
ja det tycker jag med
26 mar, 2012 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen