En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av G!nny: Skrivet av Alice...: Skrivet av G!nny: Asså sluta skriva såna onödiga inlägg!!!! Det är JÄTTEstörigt för dem som följer ff:en att hela tiden behöva kolla ifall det har kommit något nytt kapitel! Ett eller två inlägg kanske är OK, där man skriver vad man tycker om kapitlet, men inte fler!!! Men det är ju om ff:en, vi bara diskuterar saker om den -.-' chilla HiHi Oki Doki blev kanske lite för irriterad... Aja Förlåt mig... nejdå, det kan vara ganska irriterande när man tror att enawesome ff uppdateras så är det bara prat x)
2 feb, 2012 19:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ Håller med, det händer mig så ofta, även om jag inte bevakar så många FF:ar. Denna och en annan tror jag C: och den andra uppdateras aldrig, det är synd ..
speech! 2 feb, 2012 22:48 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Har tråkigt, så jag kan försöka med ett kort kapitel för att fördriva tiden.
Men vad mycket lättare det här hade varit om jag hade vetat att Hermione Granger För övrigt vill jag meddela att det kan bli lite rörigt, eftersom jag inte skrivit in alla nya. Men det kommer. ---------------------------------------------- Hermione Granger "Dem som inte alltid är"... Allt annat verkade ju finnas hela tiden. Inlägg på anslagstavlan försvann ju efter ett tag... Men där var det också tomt, trots att hon kollade precis överallt. "Tre mystiska saker från andra land"... Och en som hörde hemma här... Och plötsligt slog det henne. Att hon i inte hade insett det direkt. Självklart var det så här det hängde ihop! Hon skyndade sig att klicka sig fram till rätt plats. Nu var hon helt säker på saken. ---------------------------------------------------- Antagligen vet många av er redan vart hon var på väg, eller hur? Men vet ni vad hon skulle hitta för något? Hur ser början på lösningen ut? Det är kanske svårare än resten av gåtan, men det går att lista ut. 4 feb, 2012 15:18 |
|
Twix
Elev |
Awesome!
Längtar tills jag kommer med. ^^ 4 feb, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Haha, GUD, vad roligt, för precis när jag hade skickat ett meddelande till dig, Luna.Lovegood, eftersom jag hade kommit på svaret på gåtan, så såg jag att ögat där uppe (det där bevakar-ögat), och så var det för att du hade skrivit ett nytt kapitel, och sen när jag läste det, så var det precis vad jag hade gjort i berättelsen! xD
4 feb, 2012 15:38 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Scaaary, det där! Jag har börjat skriva verklighetstroget.
4 feb, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Fast i berättelsen gissar jag nog rätt xP 4 feb, 2012 15:42 |
|
Victoire Weasly
Elev |
4 feb, 2012 15:42 |
|
Alice...
Elev |
4 feb, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Oj, jag glömde (knäppt av mig), kapitlet var awesome, även om det var kort, och kaaanske för att jag är så SMART.
.................... Vad ego jag är Dx 4 feb, 2012 15:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen