@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
HAJSAN :'D
^ VARFÖR?????D: speech! 2 maj, 2012 17:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 2 kl. 17:05
|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
2 maj, 2012 17:00 |
|
si_tonks
Elev |
2 maj, 2012 17:05 |
|
-Patronus-
Elev |
2 maj, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Det är ganska coolt...
En annan människa sitter och skär och klipper i dig, men du känner ingenting! Bedövning är ganska så coolt. Men när man ska bli av med den gör det så j**la ont! 2 maj, 2012 17:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
INTE SKA NI GRÅTA, FINISAR speech! 2 maj, 2012 17:07 |
|
si_tonks
Elev |
2 maj, 2012 17:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Jag... Jag... Jag... Okej då! Jagskakanskebörjapåennyfanficomdetärnågonsomkommerviljaläsaden! :3 Kanske,detberorlitepåvaddenkommeratthandlaom. Det kommervaraenhungerspelenficurantingenRuesellerFoxfacessynvinkel Awesome,hoppasdetblirurFoxfacsynvinkel,dethadevaritkul! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2012 17:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Jag... Jag... Jag... Okej då! Jagskakanskebörjapåennyfanficomdetärnågonsomkommerviljaläsaden! :3 Kanske,detberorlitepåvaddenkommeratthandlaom. Det kommervaraenhungerspelenficurantingenRuesellerFoxfacessynvinkel Awesome,hoppasdetblirurFoxfacsynvinkel,dethadevaritkul! Okejdåblirdeturhennes!! Naawie Alva, men just nu måste jag gråta! Nell, javisst, men det är inget speciellt...
2 maj, 2012 17:17 |
|
Millson Lovegood
Elev |
2 maj, 2012 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen