Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
31 maj, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
i just had to
31 maj, 2012 13:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
[16:00:51] Alva: Varför skriver du inget
speech! 31 maj, 2012 15:01 |
|
Vipratten
Elev |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
31 maj, 2012 15:29 |
|
ronnyponny
Elev |
Girl I see it in your eyes you're disappointed Cause I'm the foolish one that you anointed with your heart I tore it apart And girl what a mess I made upon your innocence And no woman in the world deserves this But here I am asking you for one more chance
Can we fall, one more time? Stop the tape and rewind Oh and if you walk away I know I'll fade Cause there is nobody else It's gotta be yoooooooooou Only yoooooooooooooou It's gotta be yoooooooooooooou Only yoooooooooooooou Now girl I hear it in your voice and how it trembles When you speak to me I don't resemble, who I was You've almost had enough And your actions speak louder than words And you're about to break from all you've heard Don't be scared, I ain't going no where I'll be here, by your side No more fears, no more cryin' [ From: http://www.metrolyrics.com/gotta-be-you-lyrics-one-direction.html ] But if you walk away I know I'll fade Cause there is nobody else It's gotta be yooooooooooooou Only yooooooooooooou It's gotta be yooooooooooooou Oh only yooooooooooooou Oh girl, can we try one more, one more time? One more, one more, can we try? One more, one more time I'll make it better One more, one more, can we try? One more, one more, Can we try one more time i'll make it all better? Cos its gotta be yoooooooooooooou Its gotta be yooooooooooou Only yoooooooooooooooooooooou Only yoooooooooooooooou It's gotta be yooooooooooou Only yoooooooooooooooooou It's gotta be yooooooooooou Only yoooooooou ! Read more: ONE DIRECTION - GOTTA BE YOU LYRICS http://www.metrolyrics.com/gotta-be-you-lyrics-one-direction.html#ixzz1wRW21nO8 Copied from MetroLyrics.com ojdå!
31 maj, 2012 15:33 |
|
Vipratten
Elev |
Åtta med flyttningar - utgångspunkten
Min absoluta favoritövning går att förändra och anpassa i all oändlighet. Grunden är dock den samma, en åttvolt där båda delarna är tio meter i diameter och som går parallellt med kortsidan. Jag brukar lägga åttan i mitten av ridbanan om jag rider på en 20x60-bana eller vid kortsidan om jag rider på en 20x40-bana. Den åttvolten använder jag sedan som utgångspunkt för vad jag behöver öva på just det passet. Jag rider längs med långsidan, svänger in på första volten, rider vid medellinjen över på den andra volten, följer den ett varv runt och rider sedan antingen en diagonal mot något av ridbanans hörn eller så följer jag första volten ut till väggen igen. Genom åttan ligger mitt fokus på att hästen ska vara korrekt böjd och formad, lyssna på båda mina skänklar och händer samt vikthjälperna. Jag är också väldigt noggrann med omställningen mellan de båda volterna; att jag har hästen korrekt ställd, rakriktar och ställer om. Observera att så små volter inte är särskilt bra för äldre hästar som börjar bli lite knackiga och inte heller för hästar som inte kan balansera upp sig på så snäva spår. Det viktiga i den här övningen är dock att ställa, forma och ställa om, upprepade gånger och att sedan arbeta utifrån böjningen hästen har från volten. Därför går det att flytta om volterna, göra de större eller mindre o.s.v. DU känner DIN häst bäst! Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
31 maj, 2012 15:38 |
|
reckless
Elev |
Dresscode: Black Tie & Longdress
(Dresscoden betyder inte att man måste ha svart slips utan tänk bal/gossipgirlparties/Soare/Coctail.... ni fattar!!) CharmBlood26477 @ Pottermore 31 maj, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
31 maj, 2012 16:23 |
|
Little_me1
Elev |
TOOOOOOONKS ♥
....HAHAHAHAHAH X) Ett liv utan Harry Potter vore sjävmord... Accio Hagrid ^^ 31 maj, 2012 16:32 |
|
expelliarmus
Elev |
31 maj, 2012 17:15 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen