Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av dinomaid: Samma här D:Bara jag som tycker att de nya karaktärerna är helt ointressanta?? Spoiler: Tryck här för att visa! Annars tyckte jag att avsnittet var jättebra! Saknade dock Kurt.... 2 feb, 2013 09:20 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av hyperion: ailiiin ALL THE JOHNLOCK FEELS HERREMINJISSES. Var inte beredd på det när jag glodde på glee liksom. precis! omg jag typ dog. 2 feb, 2013 15:10 |
|
Neeyum
Elev |
JOHNLOCK HELP GLEE I HATE U
2 feb, 2013 15:20 |
|
MissLollo
Elev |
2 feb, 2013 17:16 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av ikka: This, haha! Fast jag shippar Brittana mest. Lol, shippade Brittana S2, men Brittany spårade S3 så då pallade jag inte längre. >___> Fast multishippar seriöst allt. Klaine, Kadam, Kurtbastian, Seklaine, Seblaine, Huntbastian, Thadbastian, Trentbastian, Kandler, Kunter, Kuntbastian, Puckurt, Blam, Kum, Samcedes, Bram, Brittana, Quinntana, Pezberry, Faberry, Fapezberry, Brochel, St Berry, Quick, Pizes, Kurt Coblaine-- I just ship everything okok. Och min favorit crossover OTP är Sebastian Smythe och T. J. Hammond från Political Animals. ♥ Meeen, tbh. Alla har nån bland mina OTPs, utom Finn (Finn x Grilled Cheesus, go away), Tina (no Tina, stop being a bitch) och Artie (you can be such a sexist sometimes). Har aldrig riktigt gillat Finn. Gillade Tina upp till S4 och shippade Tike. Gör det lite grann nu också men. Ja. Och har aldrig shippat Canon!Artie med någon tror jag. : / Vill att Unique ska få nån. Hon är så fin ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 feb, 2013 18:21 |
|
EmahS
Elev |
Jag ogillar Unique så förbaskat mycket. 1. Alex Newell var en sån jäkla bitch och diva i TGP 2. Han kom 2a, och skulle få 2 avsnitt. Punkt 3. Varför fick Unique vara kvar och inte Rory? 4. Varför behövde alla nya utom Unique göra en audition? Hon bara gled in på en räkmacka
4 feb, 2013 12:53 |
|
soratanaka
Elev |
EmahS: Såg inte på TGP : p
Rory spelade utbytesstudent, gissar på att det är därför de valde att inte ha kvar honom. BTWWWW Spoiler: Tryck här för att visa! minor freak out ilysm chris bye "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 13:00 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag ogillar Unique så förbaskat mycket. 1. Alex Newell var en sån jäkla bitch och diva i TGP 2. Han kom 2a, och skulle få 2 avsnitt. Punkt 3. Varför fick Unique vara kvar och inte Rory? 4. Varför behövde alla nya utom Unique göra en audition? Hon bara gled in på en räkmacka Ja usch vad jag avskydde Alex i tgp, går inte att gilla unique pga det :s ![]() ![]()
4 feb, 2013 13:52 |
|
Borttagen
|
Har sett hela första säsongen nu ^^
Måste säga att jag stör mig sjukt mycket på Rachel ._. 4 feb, 2013 15:22 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har sett hela första säsongen nu ^^ Måste säga att jag stör mig sjukt mycket på Rachel ._. Grattis!
4 feb, 2013 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen