Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
23 feb, 2013 05:09 |
|
Conflate
Elev |
googlade lite snabbt på 80-talet och 70-talet och inte bara det att 80-talet låter bättre, så gillade jag det mer på något sätt.
80-talet it is.
23 feb, 2013 09:13 |
|
melle-hjrta
Elev |
80-talet
23 feb, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
80-talet, jag känner att jag har mest relation till det. Gillar stor del av modet och musiken. 70-talet känns lite avlägset, även om jag gillar mycket 70-tals relaterat också.
EDIT: Detta blev mitt 1337:e inlägg! 23 feb, 2013 20:52 |
|
moaskywalkr
Elev |
23 feb, 2013 22:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 feb, 2013 22:44 |
|
Rymdkonungen
Elev |
23 feb, 2013 23:05 |
|
Elma00
Elev |
24 feb, 2013 10:11 |
|
amanda1104
Elev |
Tror jag tar 70-talet
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 24 feb, 2013 15:10 |
|
Little J
Elev |
24 feb, 2013 15:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen