One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 ja, tänk om man bara kunde fråga "tjanare! Kan inte ni komma till fruängen?" Tänk om det skulle vara så lätt! Ja, det hade varit bra! Men då hade de ju åkt fram och tillbaka hela tiden Jo, men om man kör på sitt söta leende (vilket du är bässtre på) och fsktist hisar erengemang så skulle det kanske gå!! (Haha, säger jag som ALLTID ser på saker positivt) Spoiler: Tryck här för att visa! men jaa, åhh, ska bara messa Freya så kan hon skicka från en tidning "Skriv till One Direction!" Ja. Ditt leender ju supersött! Till skillad från mitt... Ja gör det! Eller så skickar jag ett e-mail till studion så kan de fråga?? Ditt leende är visst supermega fint! OK, lite OT.. Men, ja, gör det också!
10 maj, 2012 17:39 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 ja, tänk om man bara kunde fråga "tjanare! Kan inte ni komma till fruängen?" Tänk om det skulle vara så lätt! Ja, det hade varit bra! Men då hade de ju åkt fram och tillbaka hela tiden Jo, men om man kör på sitt söta leende (vilket du är bässtre på) och fsktist hisar erengemang så skulle det kanske gå!! (Haha, säger jag som ALLTID ser på saker positivt) Spoiler: Tryck här för att visa! men jaa, åhh, ska bara messa Freya så kan hon skicka från en tidning "Skriv till One Direction!" Ja. Ditt leender ju supersött! Till skillad från mitt... Ja gör det! Eller så skickar jag ett e-mail till studion så kan de fråga?? Ditt leende är visst supermega fint! OK, lite OT.. Men, ja, gör det också! Haha, jag får förmodligen inget svar, men ändå!! Men mitt leende är inte lika fint som ditt!!
10 maj, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ
NÅN TROLLAR MED MIG PÅ OMEGLE OCH SÄGER ATT DENNA NÅGON ÄR HARRY 10 maj, 2012 17:56 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: HOLY MACARONY. TROR JAG VET VILKEN STUDIO DOM SKA VARA I. ELLER SOM DOM ÄR I. ASDFGHJKL. Cosmos Fast vet inte om det är där. DE SKA TYP VARA DÄR OCH KONTAKTINFON ÄR: Palandergatan 33.121 37 Stockholm t +46-8-556 132 20 [email protected] YESYESYESYES JAG VET VART DET LIGGER OMG. ![]()
10 maj, 2012 18:03 |
|
Kedjebrev
Elev |
Aria: Fast ska inte flytta till de på riktigt, vill det just nu dock
Alltså, så videon till More than this kanske kommer ikväll? Eller? :oo
http://Kaosregn.blogg.se
10 maj, 2012 18:16 |
|
J00KERN
Elev |
![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. ![]()
10 maj, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: ![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. Varför far du inte dit då? 10 maj, 2012 18:30 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J00KERN: ![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. Varför far du inte dit då? Har jätte många saker att göra tills imorgon. ![]()
10 maj, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J00KERN: ![]() Okey, det var inte Cosmos. Dom är vid Sony Music Studion som dom var förra året I think. Oh vad jag vill dit </3 Tar typ bara 5 minuter för mig att åka dit ju. Varför far du inte dit då? Har jätte många saker att göra tills imorgon. Synd! Jag skulle såå gärna vilja fara dit men jag bor i Finland! KAN NÅN SÄGA ÅT DOM ATT KOMMA TILL FINLAND?! 10 maj, 2012 18:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Alltså jag är sjukt irriterad på att det inte är hemligt! Jag vill att typ bara vi på mugglis ska veta om det, men ändå :3
10 maj, 2012 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen