@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: VIKTIGT! JAG ÅKER TILL SMÅLAND IMORGON OCH KOMMER VARA BORTA I 3-4 DAGAR. KOMMER SAKNA ER, PUSS. NOOOO! KOMMER SAKNA DIG SKIIITAMYCKE JU! </3 1 maj, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: D'AWWW </3Skrivet av Borttagen: VIKTIGT! JAG ÅKER TILL SMÅLAND IMORGON OCH KOMMER VARA BORTA I 3-4 DAGAR. KOMMER SAKNA ER, PUSS. NOOOO! KOMMER SAKNA DIG SKIIITAMYCKE JU! </3 1 maj, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Jag vet inte varför men av någon anledning så varje gång jag ser avifors har skrivit i en tråd eller om jag ser dig på mugglis tänker jag på kaniner glass eller pannkaka eller kaniner med glass O______o jag älskar glass och pannkakor! speciellt tillsammans! :'D men kaninerna? det har jag ingen aning om. Ärligt talat är jag rädd för kaniner o.o 1 maj, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood
Jag hade internet på min mobil när jag var där ^^ 1 maj, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Var vart? I Småland? Jag har inte internet på min mobil så… aa.
1 maj, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Var vart? I Småland? Jag har inte internet på min mobil så… aa. I Småland 1 maj, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Var vart? I Småland? Jag har inte internet på min mobil så… aa. I Småland Fast jag har ändå inte internet på min mobil. :c 1 maj, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Var vart? I Småland? Jag har inte internet på min mobil så… aa. I Småland Fast jag har ändå inte internet på min mobil. :c Synd :'( 1 maj, 2012 21:16 |
|
Celebikai
Elev |
1 maj, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
HAHA gud vad rolig! 1 maj, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen