@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Haha, sorry The english shop ftw! Tack! Hade helt och hållet glömt bort vart det fanns! UR'e my hero! Haha, varsågod! Mwehehehehehe...popcorn smaaak ♥ Åh, popcorn smaken är grym!
http://Kaosregn.blogg.se
1 maj, 2012 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Stör mig på att jättemånga stavar mitt namn (Viktoria) med c, det är med k för tusan! >.< Sen när någon stavar det rätt blir man helt
xD"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2012 20:46 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Haha, sorry The english shop ftw! Tack! Hade helt och hållet glömt bort vart det fanns! UR'e my hero! Haha, varsågod! Mwehehehehehe...popcorn smaaak ♥ Åh, popcorn smaken är grym! Hahahahaha!!... Gud vad jag blev sugen på att åka till England!
1 maj, 2012 20:46 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Haha, sorry The english shop ftw! Tack! Hade helt och hållet glömt bort vart det fanns! UR'e my hero! Haha, varsågod! Mwehehehehehe...popcorn smaaak ♥ Åh, popcorn smaken är grym! Hahahahaha!!... Gud vad jag blev sugen på att åka till England! [/quote x'
http://Kaosregn.blogg.se
1 maj, 2012 20:48 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Kedjebrev:
Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Haha, sorry The english shop ftw! Tack! Hade helt och hållet glömt bort vart det fanns! UR'e my hero! Haha, varsågod! Mwehehehehehe...popcorn smaaak ♥ Åh, popcorn smaken är grym! Hahahahaha!!... Gud vad jag blev sugen på att åka till England! [/quote x' typ 5 ggr... I ♥ IT, och brittiska... *smääällteeerr*
1 maj, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
VIKTIGT! JAG ÅKER TILL SMÅLAND IMORGON OCH KOMMER VARA BORTA I 3-4 DAGAR. KOMMER SAKNA ER, PUSS.
1 maj, 2012 20:59 |
|
mine
Elev |
Jag vet inte varför men av någon anledning så varje gång jag ser avifors har skrivit i en tråd eller om jag ser dig på mugglis tänker jag på kaniner glass eller pannkaka eller kaniner med glass O______o
1 maj, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skola i morgon <//3 Kan vi inte ha ledigt ett par dagar till? Haha. :c Jag har inte gjort mina läxor än. </3 Jag orkar inte gå till skolan. :c Jag har NP i matte direkt på morgonen i morgon :"( Jag kommer inte kunna ett skit, seriöst. Jag suger verkligen på matte. Och på fredag har vi prov i no. Det vi håller på mig är så himla krångligt, fast det är ju allt i no. Åh, vad tråkigt. :c Vi har inget prov, men vi har typ förhör på någonting inom matte, som jag inte kommer ihåg.. 1 maj, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen