@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
1 maj, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
"Det här med att Ida/MonsterCookie gillar honom men inte har sett filmen är inget jag kan rå för.."
IDA.. DU ÄR SÅ ÅSUM SÅ JA.. VÄRLDEN GÅR UNDER SNART FÖR DIN AWESOMENESS! // Människan som behövde skriva av sig hur fin vän hon har. 1 maj, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Okej. Nu ska jag fixa en ny signatur.
Hejdå gamla signatur. ♥ 1 maj, 2012 16:24 |
|
cannedcorn
Elev |
Alla på min facebook: "Åh det är så varmt! Ligger ute på altanen i bikini!"
Jag: "Jag går inte ens ut ur mitt rum för jag är rädd att få solen i ögonen.." (jag har inga fönster i mitt rum) Jag kanner mig som en vampyr..
1 maj, 2012 16:25 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Jag har heliofobi, vilket betyder att jag är känslig för solen, så låt oss vara vampyrer tillsammans!Alla på min facebook: "Åh det är så varmt! Ligger ute på altanen i bikini!" Jag: "Jag går inte ens ut ur mitt rum för jag är rädd att få solen i ögonen.." (jag har inga fönster i mitt rum) Jag kanner mig som en vampyr.. VAMPIRES UNITED ♏︎ 1 maj, 2012 16:31 |
|
scarhead
Lärare |
1 maj, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Alla på min facebook: "Åh det är så varmt! Ligger ute på altanen i bikini!" Jag: "Jag går inte ens ut ur mitt rum för jag är rädd att få solen i ögonen.." (jag har inga fönster i mitt rum) Jag kanner mig som en vampyr.. En till vampyr här då :O Jag haaatar när solen gassar o det inte är ett moln på himlen, är för varmt ute då och jag mår dåligt av solen :< 1 maj, 2012 16:46 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag är riktigt förvånad över att Tim Burton valde Johhny Depp till sin nya film... hahaa jag med, superförvånad
1 maj, 2012 16:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LoonyMe: Jag menarSkrivet av scarhead: Jag är riktigt förvånad över att Tim Burton valde Johhny Depp till sin nya film... hahaa jag med, superförvånad wow han har aldrig valt honom förut 1 maj, 2012 16:53 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av LoonyMe: Jag menarSkrivet av scarhead: Jag är riktigt förvånad över att Tim Burton valde Johhny Depp till sin nya film... hahaa jag med, superförvånad wow han har aldrig valt honom förut nej inte alls i typ åtta stycken av hans filmer eller vad det nu är
1 maj, 2012 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen