Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Jag fick inte mens på 3 månader, sedan har jag fått varannan vecka i över 2 månader nu och det är riktigt jobbigt.
4 feb, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Roberta_01: Hej! Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen? Mina ben är sjukt håriga... När började ni? Jag började seriöst i typ 9an, men alltså, nu på vintern rakar jag de inte hela tiden typ. Utan alltså när jag känner att det är tillfälle för att jag skall ha rakade ben. Visst är det sjukt skönt med nyrakade men, men ibland orkar man helt enkelt inte bry sig 4 feb, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Ska man börja vara lite orolig när man inte fått sin mens på aslänge? då menar jag kanske 1-2 år? Dock är jag bara 14 år och fick den när jag var 11 men ändå.. Det är förmodligen ingenting farligt, men det beror lite på hur du mår psykiskt också. Om man är mycket stressad eller orolig så kan mensen försvinna, likaså om man inte äter ordentligt. Om du verkligen är orolig så borde du prata med din skolsköterska eller ungdomsmottagningen, de är ju faktiskt utbildade för att kunna ge råd i sådana situationer. 4 feb, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Okej det här är en liten skriva av sig-grej... Jag är tjejen som alltid varit missnöjd med sitt utseende och pga mobbning etc alltid sett sig själv som ful...
Har de senaste kanske fyra åren fått höra från diverse håll att jag är söt/snygg/vacker/sexig, vilket jag har haft väldigt svårt att tro på/ta till mig. För ett par år sedan började jag inse att jag var söt. Nu när jag har börjat träna för att få fastare kropp och bli av med lite överflödigt fett så har jag mer och mer börjat inse att jag är snygg, jag är vacker. Vilket är jättebra, om det inte vore för att min spontana respons på den insikten var: "What's wrong with me?!" I still have a long way to go... 4 feb, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Tack för svaren allihopa. Dock har jag inte mått bra på den senaste tiden, ska nog gå till skolsköterskan, bäst så i fall att
4 feb, 2012 23:28 |
|
juliaweasly
Elev |
Gosh i love my vikarie, he is smoking hot!!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
4 feb, 2012 23:32 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej det här är en liten skriva av sig-grej... Jag är tjejen som alltid varit missnöjd med sitt utseende och pga mobbning etc alltid sett sig själv som ful... Har de senaste kanske fyra åren fått höra från diverse håll att jag är söt/snygg/vacker/sexig, vilket jag har haft väldigt svårt att tro på/ta till mig. För ett par år sedan började jag inse att jag var söt. Nu när jag har börjat träna för att få fastare kropp och bli av med lite överflödigt fett så har jag mer och mer börjat inse att jag är snygg, jag är vacker. Vilket är jättebra, om det inte vore för att min spontana respons på den insikten var: "What's wrong with me?!" I still have a long way to go... Jag är missnöjd med mitt utseende också. Får höra av mina kompisar och vuxnakompisar att jag är söt/snygg osv men aldrig av killar i min ålder. Har tyvärr inga tips på ditt problem.
4 feb, 2012 23:35 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Problemet är inte att ni inte är söta.
Problemet är att ni tror att ert människovärde ligger i hur folk uppfattar er. Ni är perfekta som ni är, annars hade ni inte varit ni. Ingen har rätt att ifrågasätta det.
5 feb, 2012 00:52 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Problemet är inte att ni inte är söta. Problemet är att ni tror att ert människovärde ligger i hur folk uppfattar er. Ni är perfekta som ni är, annars hade ni inte varit ni. Ingen har rätt att ifrågasätta det. Jag vet men svårt att tänka så bara.
5 feb, 2012 00:54 |
|
Tramptass96
Elev |
Skrivet av Jac: jag tror nog att alla tänker så igentligen bara att tankar som att man inte duger tar mer plats bara.Skrivet av superdupermikaelah: Problemet är inte att ni inte är söta. Problemet är att ni tror att ert människovärde ligger i hur folk uppfattar er. Ni är perfekta som ni är, annars hade ni inte varit ni. Ingen har rätt att ifrågasätta det. Jag vet men svårt att tänka så bara. ![]() CreepyCorner
5 feb, 2012 01:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen