Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
21 feb, 2013 06:58 |
|
Borttagen
|
har infen aning...
21 feb, 2013 07:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: har infen aning... Inte jag heller. Min hjärna=Tom. 21 feb, 2013 14:00 |
|
IamAK
Elev |
70-talet
21 feb, 2013 14:52 |
|
Dream
Elev |
70-talet. 'Cause, 70 är mycket finare än 80, klädstilen och musikerna som föddes/spelade tilltalar mig mer, samt att samhället var bättre (eller, 70-talets början is right).
21 feb, 2013 15:02
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-21 kl. 18:49
|
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 15:12 |
|
Starbuck
Elev |
21 feb, 2013 18:40 |
|
MissBellatrix
Elev |
80-talet
Hey there. You come here often? 21 feb, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
80-talet. ok. NEJ jag vet inte vad som hände då, men 80 är mycket coolare än 70 8DDDDDD
22 feb, 2013 14:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
80-talet!
ALLA GÅNGER! ♥♥♥♥♥ Filmerna, musiken. omg. Jag har såklart växt upp med 90-talsmusik men det var 80-talsmusiken som skapade mig och det var den jag faktiskt älskade och reagerade positivt till när det spelades gamla goingar på radion osv. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 feb, 2013 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen