One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 maj, 2012 17:25 |
|
_SanD_
Elev |
LunaLovegood1 ja, tänk om man bara kunde fråga "tjanare! Kan inte ni komma till fruängen?" Tänk om det skulle vara så lätt!
10 maj, 2012 17:30 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: varför bor inte jag i sthlm :C Undrar jag åxå! VARFÖR BOR JAG INTE I STOCKHOLM?! Samma här :c Ska flytta till mina kusiner, det blir bra
http://Kaosregn.blogg.se
10 maj, 2012 17:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 ja, tänk om man bara kunde fråga "tjanare! Kan inte ni komma till fruängen?" Tänk om det skulle vara så lätt! Ja, det hade varit bra! Men då hade de ju åkt fram och tillbaka hela tiden
10 maj, 2012 17:31 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2012 17:33 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 ja, tänk om man bara kunde fråga "tjanare! Kan inte ni komma till fruängen?" Tänk om det skulle vara så lätt! Ja, det hade varit bra! Men då hade de ju åkt fram och tillbaka hela tiden Jo, men om man kör på sitt söta leende (vilket du är bässtre på) och fsktist hisar erengemang så skulle det kanske gå!! (Haha, säger jag som ALLTID ser på saker positivt)
10 maj, 2012 17:34 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: varför bor inte jag i sthlm :C Undrar jag åxå! VARFÖR BOR JAG INTE I STOCKHOLM?! Samma här :c Ska flytta till mina kusiner, det blir bra Bor dom i Stockholm? Jupp, eller i rosersberg som ligger utanför Stockholm
http://Kaosregn.blogg.se
10 maj, 2012 17:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 ja, tänk om man bara kunde fråga "tjanare! Kan inte ni komma till fruängen?" Tänk om det skulle vara så lätt! Ja, det hade varit bra! Men då hade de ju åkt fram och tillbaka hela tiden Jo, men om man kör på sitt söta leende (vilket du är bässtre på) och fsktist hisar erengemang så skulle det kanske gå!! (Haha, säger jag som ALLTID ser på saker positivt) Spoiler: Tryck här för att visa! men jaa, åhh, ska bara messa Freya så kan hon skicka från en tidning "Skriv till One Direction!"
10 maj, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: varför bor inte jag i sthlm :C Undrar jag åxå! VARFÖR BOR JAG INTE I STOCKHOLM?! Samma här :c Ska flytta till mina kusiner, det blir bra Bor dom i Stockholm? Jupp, eller i rosersberg som ligger utanför Stockholm Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: varför bor inte jag i sthlm :C Undrar jag åxå! VARFÖR BOR JAG INTE I STOCKHOLM?! Samma här :c Ska flytta till mina kusiner, det blir bra Bor dom i Stockholm? Jupp, eller i rosersberg som ligger utanför Stockholm Ok, lycko-ost! 10 maj, 2012 17:37 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 ja, tänk om man bara kunde fråga "tjanare! Kan inte ni komma till fruängen?" Tänk om det skulle vara så lätt! Ja, det hade varit bra! Men då hade de ju åkt fram och tillbaka hela tiden Jo, men om man kör på sitt söta leende (vilket du är bässtre på) och fsktist hisar erengemang så skulle det kanske gå!! (Haha, säger jag som ALLTID ser på saker positivt) Spoiler: Tryck här för att visa! men jaa, åhh, ska bara messa Freya så kan hon skicka från en tidning "Skriv till One Direction!" Ja. Ditt leender ju supersött! Till skillad från mitt... Ja gör det! Eller så skickar jag ett e-mail till studion så kan de fråga??
10 maj, 2012 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen