Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kan man bli kär i en låt ? för isåfall, så tror jag att jag har blivit det.
kanske är det för att killen jag gillar har sjungit den på svenska, och jag vet att det är en sång för killar eftersom den går så lågt, men jag kan inte hindra mig själv från att sjunga med... 4 feb, 2012 15:40 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Loongbottom: Kär i en kille i min klass!!!! ♥ Han är jätte söt!!!! ♥ Samma här. Jag frågade chans igår på fb. Hoppas han inte tyckte jag var feg... Jag sa till killen jag var kär i att jag var kär i genom fb och han trodd inte att det var jag. Det är inte alltid ett bra sätt att göra det. Nä, jag tänkte på det... men jag tror inte att jag skulle våga i skolan om någon hör... "Always" 4 feb, 2012 15:41 |
|
scarhead
Lärare |
jag erkände att jag var kär i killen jag gillade allmänt på bdb. nej, det var inte så smart då alla kunde se...
och väldigt fegt av mig då jag borde sagt i verkligheten istället. 4 feb, 2012 15:44 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av scarhead: jag erkände att jag var kär i killen jag gillade allmänt på bdb. nej, det var inte så smart då alla kunde se... och väldigt fegt av mig då jag borde sagt i verkligheten istället. Jag tycker att det var fegt av mig att fråga på datan... men han är alltid omgiven av kompisar i skolan så det kändes som att jag inte hade nåt val, eller vad man ska säga... "Always" 4 feb, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Min mens är snart slut
4 feb, 2012 15:47 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Dobby..: jag vet hur du menar! och jag var så rädd för hur han skulle reagera, men det blev inte alls bättre att göra det över datan. så ni andra, ni som har modet att gå fram och berätta - gör det.Skrivet av scarhead: jag erkände att jag var kär i killen jag gillade allmänt på bdb. nej, det var inte så smart då alla kunde se... och väldigt fegt av mig då jag borde sagt i verkligheten istället. Jag tycker att det var fegt av mig att fråga på datan... men han är alltid omgiven av kompisar i skolan så det kändes som att jag inte hade nåt val, eller vad man ska säga... 4 feb, 2012 16:05 |
|
superdupermikaelah
Elev |
4 feb, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
^ Ska man börja vara lite orolig när man inte fått sin mens på aslänge? då menar jag kanske 1-2 år? Dock är jag bara 14 år och fick den när jag var 11 men ändå..
4 feb, 2012 16:12 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Ska man börja vara lite orolig när man inte fått sin mens på aslänge? då menar jag kanske 1-2 år? Dock är jag bara 14 år och fick den när jag var 11 men ändå.. Äter du ordentligt? Tar du p-piller?
4 feb, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Jag fick inte mens på 1 år...Fast det var pågrund av en ätstörning
4 feb, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen