Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
menade för streaming eftersom min dator inte kan ladda ner, men tack ändå! ♥
1 feb, 2013 14:31 |
|
EmahS
Elev |
1 feb, 2013 14:53 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av MissLollo: menade för streaming eftersom min dator inte kan ladda ner, men tack ändå! ♥ Fast det är ju för streaming? "continue as free user" eller vad det står när man väntat typ 5 sek ![]()
1 feb, 2013 15:05 |
|
Ginny!!!!
Elev |
1 feb, 2013 15:47 |
|
ikka
Elev |
Ginny!!!: Nej, jag också! Åh, har alltid tyckt om den låten och nu så bara assdkfjaöogakjel ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 feb, 2013 16:38 |
|
Neeyum
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 feb, 2013 16:58 |
|
Ginny00
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 feb, 2013 17:34 |
|
soratanaka
Elev |
Alltså, nån mer än jag som bara multi-shippar allt? Haha.
Plus, ser bara på Glee för Unique och lite Kurt numera. Alla andra går mig på nerverna typ varje episod. Och om Sebastian hade varit regular, så förmodligen han med. Och Santana. Annars är allt typ bara bajs. >__> ;;negative energy sorry Nä men, tbh, S3 spårade allt ugh. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 feb, 2013 18:07 |
|
ikka
Elev |
1 feb, 2013 18:20 |
|
hyperion
Elev |
1 feb, 2013 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen