Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kranvatten!!!!
Bubbelvatten smakar blä! 20 feb, 2013 08:03 |
|
Ladusvalan
Elev |
Tidigare skulle jag nog valt bubbelvatten, men nu börjar jag tycka att bubblorna kan bli lite för mycket i bland. Så det får faktiskt bli kranvatten, även om bubbelvatten kan vara godare ibland. Det beror liksom på vad man är mest sugen på ... ;-)
Resultat i frågan "bubbelvatten eller kranvatten?": 26-14 till kranvatten! Obs! Ny fråga i första inlägget! 20 feb, 2013 08:21 |
|
MizzNina
Elev |
80-talet såklart.
Det var ju då jag kom till. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 feb, 2013 08:25 |
|
Little J
Elev |
20 feb, 2013 09:44 |
|
Sirius_Musta
Elev |
20 feb, 2013 09:45 |
|
EmahS
Elev |
20 feb, 2013 10:30 |
|
Borttagen
|
80-talet!
Har flera gånger önskat att jag fått vara med under heavy metal-tiden på 80-talet ^^ 20 feb, 2013 10:55 |
|
Bombarda
Elev |
80-talet! That's it, hejdå
Kärlek till alla! 20 feb, 2013 11:31 |
|
Disenchanted
Elev |
20 feb, 2013 11:48 |
|
TacosPanda
Elev |
20 feb, 2013 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen