Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Skrivet av Dobby..: Skrivet av Loongbottom: Kär i en kille i min klass!!!! ♥ Han är jätte söt!!!! ♥ Samma här. Jag frågade chans igår på fb. Hoppas han inte tyckte jag var feg... Jag sa till killen jag var kär i att jag var kär i genom fb och han trodd inte att det var jag. Det är inte alltid ett bra sätt att göra det.
4 feb, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Roberta_01: Hej! Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen? Mina ben är sjukt håriga... När började ni? Tror jag var fjorton eller femton, fast bara på sommaren. På vintern är det ju helt onödigt! =) 4 feb, 2012 11:07 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag börjat raka benen för några månader sedan och jag rakar på vintern också. För jag halvlånga byxor på gympan och då tycker jag det är pinsamt att komma med jättehåriga ben. Men det gör man ju som man vill Skrivet av Roberta_01: Hej! Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen? Mina ben är sjukt håriga... När började ni? Tror jag var fjorton eller femton, fast bara på sommaren. På vintern är det ju helt onödigt! =)
4 feb, 2012 12:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag börjat raka benen för några månader sedan och jag rakar på vintern också. För jag halvlånga byxor på gympan och då tycker jag det är pinsamt att komma med jättehåriga ben. Men det gör man ju som man vill Skrivet av Roberta_01: Hej! Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen? Mina ben är sjukt håriga... När började ni? Tror jag var fjorton eller femton, fast bara på sommaren. På vintern är det ju helt onödigt! =) Jag hade alltid långbyxor på gympan, för jag lyckades annars alltid få brännsår på benen när jag lyckades kasa över golvet av en eller annan anledning. ;P 4 feb, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Roberta_01: Hej! Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen? Mina ben är sjukt håriga... När började ni? Jag tror jag var 13 eller 14. Det var iaf på högstadiet. 4 feb, 2012 12:11 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aaa... okej Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag börjat raka benen för några månader sedan och jag rakar på vintern också. För jag halvlånga byxor på gympan och då tycker jag det är pinsamt att komma med jättehåriga ben. Men det gör man ju som man vill Skrivet av Roberta_01: Hej! Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen? Mina ben är sjukt håriga... När började ni? Tror jag var fjorton eller femton, fast bara på sommaren. På vintern är det ju helt onödigt! =) Jag hade alltid långbyxor på gympan, för jag lyckades annars alltid få brännsår på benen när jag lyckades kasa över golvet av en eller annan anledning. ;P
4 feb, 2012 12:15 |
|
Tramptass96
Elev |
Jag rakar bara mina ben när jag ska visa mina ben för nån som på sommaren. Men på vintern rakar jag dom bara om jag ska till simhallen eller liknande
![]() CreepyCorner
4 feb, 2012 12:57 |
|
Blaire
Elev |
4 feb, 2012 14:21 |
|
Katla
Elev |
Ibland känner jag mig som en kille då jag går in i den här tråden fast säger ingenting, och fattar inte ett skit av vad ni pratar om. Eh. xS
♏︎ 4 feb, 2012 15:12 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Katla: Ibland känner jag mig som en kille då jag går in i den här tråden fast säger ingenting, och fattar inte ett skit av vad ni pratar om. Eh. xS Haha vi byter samtalsämnen fort!
4 feb, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen