Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Jag har försökt tagga i flera dagar... men jag skrev ju sist
och jag skulle även skriva att senaste låtarna är på spotify!
31 jan, 2013 21:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag har försökt tagga i flera dagar... men jag skrev ju sist och jag skulle även skriva att senaste låtarna är på spotify! Jag märkte låtarna idag. Blev överlycklig ♥ 31 jan, 2013 21:07 |
|
Ginny!!!!
Elev |
"This is the new year" är så fiiiin ♥ Påminner om gamla goda tider - "Don't stop believing", "Dog days are over", "My love is your love", "We are young"...
![]()
31 jan, 2013 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-31 kl. 21:29
|
|
ronnyponny
Elev |
31 jan, 2013 21:24 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Snart är jag ikapp hela serien, bara två avsnitt kvar!!! btw när kommer nästa avsnitt? I natt...
31 jan, 2013 21:24 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av EmahS: Men nej! Då har jag tre att komma ikapp!! Skrivet av ronnyponny: Snart är jag ikapp hela serien, bara två avsnitt kvar!!! btw när kommer nästa avsnitt? I natt... Aja, det gör jag imorn, no problem!
31 jan, 2013 21:25 |
|
ikka
Elev |
Ååh, jag ligger mentalt en dag förut vilket betyder att det är jättejobbigt att Glee inte kommer förens imorgon. Fast med tanke på hur länge man fick vänta på förra avsnittet ska jag väl vara glad.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
31 jan, 2013 21:31 |
|
EmahS
Elev |
People. shit vad dåliga ni är på att peppa och skriva om nya avsnitt
MEN. Naked. Spoiler: Tryck här för att visa!
1 feb, 2013 13:57 |
|
MissLollo
Elev |
1 feb, 2013 14:18 |
|
Victoire Weasly
Elev |
1 feb, 2013 14:25 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen