Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kranvatten
19 feb, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Kranvatten! Vet inte riktigt varför, men jag gillar det mer bara.
19 feb, 2013 21:12 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Kranvatten är mycket godare enligt mig.
19 feb, 2013 21:30 |
|
Disenchanted
Elev |
Easy: kranvatten!
bubbelvatten är okej men ibland blir kolsyran alldeles för mycket! Det är nästan så de fräter i munnen! Kranvatten är godare och så gott att dricka när man är riktigt törstig!
19 feb, 2013 21:51 |
|
Lurad
Elev |
Båda är gott men kranvatten är bättre♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 19 feb, 2013 22:13 |
|
Måntass
Elev |
19 feb, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Kranvatten.
Har aldrig varit ett stort fan av bubbelvatten... Det smakar för mycket kolsyra... 19 feb, 2013 22:53 |
|
LittleButterfly
Elev |
19 feb, 2013 23:55 |
|
Katla
Elev |
Kranvatten!
♏︎ 20 feb, 2013 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen