Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 424 425 426 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Freja:
^Strunta i allt som heter kalorier och vikt och proppa i dig glass istället!


det är just det som är problemet, jag kan inte struna i det.
jag kan inte äta något utan att räkna ut kalorier, skriva ner vad jag åt, och hur många kalorier jag ätit under dagen...

4 feb, 2012 09:14

Dobby..
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
^Strunta i allt som heter kalorier och vikt och proppa i dig glass istället!


det är just det som är problemet, jag kan inte struna i det.
jag kan inte äta något utan att räkna ut kalorier, skriva ner vad jag åt, och hur många kalorier jag ätit under dagen...

Jag tycker inte att jag är speciellt smal, men jag kan inte motstå godis och sånt!

"Always"

4 feb, 2012 09:16

superdupermikaelah
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
^Strunta i allt som heter kalorier och vikt och proppa i dig glass istället!


det är just det som är problemet, jag kan inte struna i det.
jag kan inte äta något utan att räkna ut kalorier, skriva ner vad jag åt, och hur många kalorier jag ätit under dagen...


Det låter otroligt jobbigt. Jag höll på mycket med kaloriräkning när jag var ätstörd, och det är verkligen ingenting jag rekommenderar. Eftersom du inte vet hur hög förbränning du har, så vet du heller inte vad de kalorierna gör med din kropp.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F11cdq2t.gif

4 feb, 2012 09:45

Roberta_01
Elev

Avatar


Hej!
Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen?
Mina ben är sjukt håriga... När började ni?

Gryffindor <3

4 feb, 2012 10:04

Dobby..
Elev

Avatar


Skrivet av Roberta_01:
Hej!
Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen?
Mina ben är sjukt håriga... När började ni?

Typ ett halvår sedan, jag är 13. Jag tycker likadant som du: Jag har håriga ben!

"Always"

4 feb, 2012 10:07

superdupermikaelah
Elev

Avatar


Skrivet av Roberta_01:
Hej!
Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen?
Mina ben är sjukt håriga... När började ni?

I femman. Fast man behöver inte raka benen, och om håret är ljust syns det inte så mycket, så jag ångrar nästan att jag började då.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F11cdq2t.gif

4 feb, 2012 10:08

Roberta_01
Elev

Avatar


Skrivet av superdupermikaelah:
Skrivet av Roberta_01:
Hej!
Jag undrar vilken ålder man brukar börja raka benen?
Mina ben är sjukt håriga... När började ni?

I femman. Fast man behöver inte raka benen, och om håret är ljust syns det inte så mycket, så jag ångrar nästan att jag började då.


Okej tack!

Gryffindor <3

4 feb, 2012 10:15

Loongbottom
Elev

Avatar


Kär i en kille i min klass!!!! ♥ Han är jätte söt!!!! ♥

Justin Bieber 4Ever

4 feb, 2012 10:24

Dobby..
Elev

Avatar


Skrivet av Loongbottom:
Kär i en kille i min klass!!!! ♥ Han är jätte söt!!!! ♥

Samma här. Jag frågade chans igår på fb. Hoppas han inte tyckte jag var feg...

"Always"

4 feb, 2012 10:25

superdupermikaelah
Elev

Avatar


Skrivet av Loongbottom:
Kär i en kille i min klass!!!! ♥ Han är jätte söt!!!! ♥

Åh, vad roligt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F11cdq2t.gif

4 feb, 2012 10:39

1 2 3 ... 424 425 426 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.