Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! Nu blir jag nästan rädd, haha Just remember; everytime you think that Klaine is great, föreställ dig en väldigt besviken Louis som står och dömmer dig Är Klaine Ken och han som spelas av Darren Criss? :o Kurt och Blaine, Blaine spelas av Darren ja. Jag älskar Darren, men Blaine är en sådan attentionwhore och hypocrite and just no Blaine go away. Har set det och Kadam (?) på min tumblr-dash and honestly, the later seemed cuter... c: YES YES YES Ship Kadam don't go with the flow baby. Sen är kum helt jävla awesome (du kommer förstå när du sett 2x04), men det gör bara ont så don't get involved. Or do, I can cry with you. ![]()
27 jan, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! Nu blir jag nästan rädd, haha Just remember; everytime you think that Klaine is great, föreställ dig en väldigt besviken Louis som står och dömmer dig Är Klaine Ken och han som spelas av Darren Criss? :o Kurt och Blaine, Blaine spelas av Darren ja. Jag älskar Darren, men Blaine är en sådan attentionwhore och hypocrite and just no Blaine go away. Har set det och Kadam (?) på min tumblr-dash and honestly, the later seemed cuter... c: YES YES YES Ship Kadam don't go with the flow baby. Sen är kum helt jävla awesome (du kommer förstå när du sett 2x04), men det gör bara ont så don't get involved. Or do, I can cry with you. Dude, i varje fandom finns det minst ett ship där jag absolut inte vill go with the flow, och jag har en känsla av att detta ship kommer bli ett av dem. 27 jan, 2013 21:19 |
|
hyperion
Elev |
Elihhn I'm so proud of you. Here, have a Sam that's smiling because Kurt thanked him for defending him /kum feels everywhere
![]() ![]()
27 jan, 2013 21:49 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Är det konfirmerat att det ska komma en säsong till av Glee eller är det bara ett rykte?
Spoiler: Tryck här för att visa! OMG I'M IN LOVE WITH NO SCRUBS ♥ ![]()
27 jan, 2013 21:52 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Är det konfirmerat att det ska komma en säsong till av Glee eller är det bara ett rykte? Spoiler: Tryck här för att visa! OMG I'M IN LOVE WITH NO SCRUBS ♥ Är rätt säker på det är true. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
27 jan, 2013 22:00 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av hyperion: Oh that's so awesome! Skrivet av Ginny!!!!: Är det konfirmerat att det ska komma en säsong till av Glee eller är det bara ett rykte? Spoiler: Tryck här för att visa! OMG I'M IN LOVE WITH NO SCRUBS ♥ Är rätt säker på det är true. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
27 jan, 2013 22:06 |
|
Ginny00
Elev |
ska inte ens argumentera om varför jag älskar klaine pga kan inte. Vet inte varför jag gör det men shippar de fortfarande.
27 jan, 2013 22:26 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av Ginny00: ska inte ens argumentera om varför jag älskar klaine pga kan inte. Vet inte varför jag gör det men shippar de fortfarande. Du är inte ensamen om det
28 jan, 2013 00:45 |
|
EmahS
Elev |
Okey. Ryan, I love you!
Tack för att du kommer ta in en till person från TGP! Även om det inte är en av mina favoriter... Spoiler: Tryck här för att visa! Och den här personen ryktas att bli... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vill gärna se alla utslagna TGP deltagare som typ en av motståndarna i sectionals!
28 jan, 2013 08:40 |
|
Josefine96
Elev |
31 jan, 2013 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen