Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
Alltså bubbelvatten utan smak är bara äckligt... med smak lite godare men fortfarande inte så gott...
Vanligt vatten! Min bokblogg
19 feb, 2013 16:17 |
|
IamAK
Elev |
kranvatten
19 feb, 2013 16:39 |
|
amanda1104
Elev |
Kranvatten
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 feb, 2013 17:33 |
|
melle-hjrta
Elev |
Bubbelvatten
19 feb, 2013 17:38 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Måste nog säga bubbelvatten för här hemma har vi inte gott vatten i kranen, men om det är kallt och gott vatten så är ju det helt underbart gott!
19 feb, 2013 19:06 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Kranvatten! Tänk ett iskallt stort glas vatten efter träning, bastu eller på kvällen!
Winter is coming... 19 feb, 2013 19:25 |
|
Bombarda
Elev |
Beror på tillfället !
Älskar båda Kärlek till alla! 19 feb, 2013 19:34 |
|
Elma00
Elev |
Kranvatten!
Bubblevatten är äckligt, hatar smaken
19 feb, 2013 19:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Kranvatten ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 feb, 2013 20:18
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-19 kl. 20:19
|
|
Aivilio
Elev |
19 feb, 2013 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen