Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 423 424 425 ... 700 701 702
Användare Inlägg
juliaweasly
Elev

Avatar


Skrivet av MissMolly:
glaaa glaa glaa

Dåra??

Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F30x8os7.jpg Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/

3 feb, 2012 23:03

Lordlollo
Elev

Avatar


usch! jag har mått illa hela dagen efter maten tills nu! och jag kan inte spy heller:'(

3 feb, 2012 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
Vad betyder det för er att "vara ihop" med någon? Jag har frågat chans/blivit frågad flera gånger och varit ihop ett par, tre gånger, men det har inte känts särskilt seriöst. I tvåan var en kille ihop med nästan alla tjejer i klassen, jag var ihop med honom då, haha. Mest för att jag inte vågade göra slut/inte visste hur man gjorde. Sen var jag ihop med en kille i trean som var taskig mot alla andra men snäll mot mig, men sen fattade jag att han var dum i huvudet. Honom vågade jag aldrig prata/umgås med. Och till sist var jag ihop med en kille i fyran/femman som jag fortfarande inte vet om jag är kär i eller inte, whoops jag sa det på internet på en sida som han är medlem på (!) och då umgicks vi faktiskt, gick på promenader och pratade och sms:ade och pratade i telefon och gav julklappar till varandra. Det var jättemysigt.
Hur är det för er att "vara tillsammans"? Och brukar ni hålla sånt hemligt? Jag brukar vara ganska hemlig om jag är kär i någon men om man är ihop känns det ändå ganska "officiellt". Fast det beror ju på. Om någon inte vill att alla ska veta så förstår jag det.


Jag är nästan helt tvärtom. Jag gillar att ha ett förhållande lite hemligt, i alla fall nu på tonåren. Har haft det för inte så länge sedan faktist. Dock visste ingen om det förutom jag och han jag gillade. Men att vara ihop(?) låter såå konstigt - att vara tillsammans för mig är något som två personer känner för varandra och vill dela det med varandra. :'

4 feb, 2012 00:01

Borttagen

Avatar


Jag hör inte hemma här. För jag känner mig pojkaktig D:

men ja.. vet inte hur jag ska förklara. Jag är någonstans där mitt emellan.

Ville bara skriva det, förlåt.

4 feb, 2012 00:03

Borttagen

Avatar

+2


Skrivet av Borttagen:
Jag hör inte hemma här. För jag känner mig pojkaktig D:

men ja.. vet inte hur jag ska förklara. Jag är någonstans där mitt emellan.

Ville bara skriva det, förlåt.


Vem bestämmer vad som är "pojkaktigt" och vad som är "flickaktigt"? Klart du hör hemma här - vi är ju alla möjliga sorters människor här. =)

4 feb, 2012 00:12

Borttagen

Avatar


Jag vill äta av glassen jag köpte igår, men samtidigt åt jag för mycket mat igår, så det var jag tvungen att träna bort.
Och jag vet att ifall jag äter av glassen så måste jag träna bort det senare...
... eller så tränar jag nu och äter den senare?

för mina tankar går på ett ungefär såhär; får inte överskrida 1458, får inte överskrida 1458, åh nötter! , dansen tar kanske 60 kcal i timmen, jag blev sugen på glass, och jag ska nog ut och springa senare.

:/

4 feb, 2012 07:49

Freja
Elev

Avatar


^Strunta i allt som heter kalorier och vikt och proppa i dig glass istället!

Everything is Dramione and nothing hurts.

4 feb, 2012 08:02

Borttagen

Avatar


Kan vi prata på om något annat

4 feb, 2012 08:56

Dobby..
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan vi prata på om något annat

Några ideér?

"Always"

4 feb, 2012 08:58

Jac
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Kan vi prata på om något annat

Inte för att vara dum men ingen tvingar dig till att läsa.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

4 feb, 2012 09:00

1 2 3 ... 423 424 425 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.