Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O
27 jan, 2013 19:03 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Glee är inget farligt, så oroa dig inte Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O
27 jan, 2013 19:05 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! ![]()
27 jan, 2013 19:35 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Bara keep calm and ship Klaine
27 jan, 2013 19:36 |
|
cirklar
Elev |
Jag har tidigare bara sett på några enstaka klipp av Glee, men i förrgår bestämde jag mig för att kolla på det senaste avsnittet av Glee (because Joey, Tessa och såklart Darren) och idag bestämde jag mig för att titta på Darrens första avsnitt.
Jag tycker att serien faktiskt verkar helt okej. Det var absolut bättre än vad jag hade förväntat mig! Men jag vet inte om själva storyn kommer att hålla i längden för mig, så jag vet inte om jag ska kolla vidare eller inte.
27 jan, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! Nu blir jag nästan rädd, haha 27 jan, 2013 19:40 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! Nu blir jag nästan rädd, haha Just remember; everytime you think that Klaine is great, föreställ dig en väldigt besviken Louis som står och dömmer dig ![]()
27 jan, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! Nu blir jag nästan rädd, haha Just remember; everytime you think that Klaine is great, föreställ dig en väldigt besviken Louis som står och dömmer dig Är Klaine Ken och han som spelas av Darren Criss? :o 27 jan, 2013 20:05 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! Nu blir jag nästan rädd, haha Just remember; everytime you think that Klaine is great, föreställ dig en väldigt besviken Louis som står och dömmer dig Är Klaine Ken och han som spelas av Darren Criss? :o Kurt och Blaine, Blaine spelas av Darren ja. Jag älskar Darren, men Blaine är en sådan attentionwhore och hypocrite and just no Blaine go away. ![]()
27 jan, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Right, so basically väntar jag på att första säsongen av Glee ska ladda ner, och jag känner mig aningen förväntansfull men också rädd eftersom jag antagligen kommer att joina ännu en ny fandom som jag är helt obekant med och holy shit tänk om jag blir lika besatt som med Harry Potter, Percy Jackson, Vampire Diaries, Psych, Doctor Who, HIMYM, olika youtubers och boybands o.O Åh herregud Elin vad gör du mot dig själv. Beredd dig på en bra första säsong och sedan en hel del skit med några guldkorn (guldkornen är Sam och Adam. Och möjligen Sebastian). I wish you all the luck, och om du börjar shippa Klaine så vet jag inte riktigt vart vi kommer stå i vår relation, men det löser vi! Nu blir jag nästan rädd, haha Just remember; everytime you think that Klaine is great, föreställ dig en väldigt besviken Louis som står och dömmer dig Är Klaine Ken och han som spelas av Darren Criss? :o Kurt och Blaine, Blaine spelas av Darren ja. Jag älskar Darren, men Blaine är en sådan attentionwhore och hypocrite and just no Blaine go away. Har set det och Kadam (?) på min tumblr-dash and honestly, the later seemed cuter... c: 27 jan, 2013 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen