Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little J
Elev |
19 feb, 2013 12:17 |
|
TacosPanda
Elev |
19 feb, 2013 12:24 |
|
Deathless
Elev |
19 feb, 2013 12:24 |
|
RowenaR
Elev |
Kranvatten, gillar inte bubblorna i bubbelvatten
It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
19 feb, 2013 13:46 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
19 feb, 2013 13:51 |
|
Borttagen
|
Kranvatten, lätt!
19 feb, 2013 14:06 |
|
Danzi
Elev |
Det beror vad jag är sugen på.. är jag sådär superduper törstig så föredrar jag nog vanligt vatten, men bubbelvatten är alltid godare till t ex mat och så ^^
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
19 feb, 2013 14:07 |
|
Dream
Elev |
Bubbelvatten/mineralvatten som är mitt ordval. ;D
Jag har länge haft svårt att dricka kranvatten, har nästan fått kväljningar av det vilket jag tycker är rätt underligt nu i efterhand. Men nu klarar jag av både och, fast mineralvatten/bubbelvatten är trevligare (om man inte tillsätter för mycket kolsyra, som jag brukar göra om jag "bubblar i den" själv :'P).
19 feb, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Vanligt vatten alla gånger.
19 feb, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
Kranvatten! Bubbelvatten är något av det onödigaste jag vet, eller egentligen vatten man köper på flaska i största allmänhet. Händer fortfarande att jag köper det ibland då jag måste köpa vatten eftersom jag köper hellre vatten än läsk om jag är ute... men helst inte. Kranvatten är dessutom mycket godare, särskilt nu på vintern! Sen beror det ju på vart man bor, jag tror min stad ligger rätt högt upp på "godaste kranvatten"-listorna!
Min kompis bubblar i och för sig kranvattnet i sin bubbelmaskin. Men bubblat kranvatten går också bort för min del. 19 feb, 2013 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen