One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Bombarda: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Bombarda: Skrivet av J00KERN: "ONE DIRECTION ÄR I SVERIGE NU." HOLY MACARONY. WHAT. ARE YOU SERIOUS!? NO I'M SIRIUS. hur vet du?? :O Vet inte direkt om det är helt sant men det är ju massa som skriver det på fb och twitter. jo jag ser det också. Men vad ska man tro? vill ju gärna ha bevis ATT de är här Du är inte den enda Men de skulle väl komma imorgon kväll ju? Inte idag, dessutom så skulle de på ngn grej ikväll så kan nog inte stämma. Eller? Det har du rätt i men många säger att de skulle hit ikväll.. man blir så förvirrad xD Kärlek till alla! 9 maj, 2012 22:08 |
|
Maharajah
Elev |
Jaa och nu håller alla på att twittra "Welcome to Sweden" typ... Alltså det är ju inte bekräftad så jag tänker inte tro något.
Speciellt efter som Niall hade twittrat förut om att de skulle göra ngt ikväll, kommer ej ihåg vad det var. Coonfuuusing 9 maj, 2012 22:25 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Maharajah: Jaa och nu håller alla på att twittra "Welcome to Sweden" typ... Alltså det är ju inte bekräftad så jag tänker inte tro något. Speciellt efter som Niall hade twittrat förut om att de skulle göra ngt ikväll, kommer ej ihåg vad det var. Coonfuuusing Tell me. What's yo directionertwittah broh? I WANNA FOLLOW
9 maj, 2012 22:30 |
|
si_tonks
Elev |
IMPORTANT: More Than This Video Info!
It will premiere FRIDAY in AUSTRALIA at approx. 7:40 AM on the Today Show. However, that is NOT Friday for everyone else. If you live in the UK or the US that is THURSDAY. 4:40 PM EST, 1:40 PM PST, 9:40 PM UK time. So DON’T MISS OUT guys! It is not Friday for all of us! PLEASE LET THIS BE TRUE! ![]()
9 maj, 2012 22:59 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Remembrall: Skrivet av Maharajah: Jaa och nu håller alla på att twittra "Welcome to Sweden" typ... Alltså det är ju inte bekräftad så jag tänker inte tro något. Speciellt efter som Niall hade twittrat förut om att de skulle göra ngt ikväll, kommer ej ihåg vad det var. Coonfuuusing Tell me. What's yo directionertwittah broh? I WANNA FOLLOW AccioHazza !! Om du inte hittar den när du söker så sök på Acciohoggy Wooohoooo det är potterhead + directioner account 9 maj, 2012 23:23 |
|
si_tonks
Elev |
9 maj, 2012 23:29 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Det är lite creepy att det är så många som vet så mycket om någon. En directioner som aldrig har träffat någn av killarna vet ändå vad dom har för familj, var de bor, vad de gjorde igår,när de fyller år, vilken däras favvo låt är och liknande. Vad vet de om dig? Antagligen inte ens att du existerar. Stalker feelings, men värst av allt: jag är en sån creepy tjej!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 10 maj, 2012 07:56 |
|
scarhead
Lärare |
If you live in the UK or the US that is THURSDAY.
DET ÄR BARA EN TIMMES TIDSSKILLNAD MELLAN OSS OCH UK LET THIS BE TRUE 10 maj, 2012 13:34 |
|
Optic
Elev |
Så det är 21:40 i Sverige ikväll?
10 maj, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Optic: Så det är 21:40 i Sverige ikväll? Isåfall 22:40 här i Finland. Fuck. Moder sol kommer inte låta mig se det -.- 10 maj, 2012 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen