Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissMolly
Elev |
taack jag mår bättre nu : )
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 3 feb, 2012 21:49 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Vad betyder det för er att "vara ihop" med någon? Jag har frågat chans/blivit frågad flera gånger och varit ihop ett par, tre gånger, men det har inte känts särskilt seriöst. I tvåan var en kille ihop med nästan alla tjejer i klassen, jag var ihop med honom då, haha. Mest för att jag inte vågade göra slut/inte visste hur man gjorde. Sen var jag ihop med en kille i trean som var taskig mot alla andra men snäll mot mig, men sen fattade jag att han var dum i huvudet. Honom vågade jag aldrig prata/umgås med. Och till sist var jag ihop med en kille i fyran/femman som jag fortfarande inte vet om jag är kär i eller inte, whoops jag sa det på internet på en sida som han är medlem på (!) och då umgicks vi faktiskt, gick på promenader och pratade och sms:ade och pratade i telefon och gav julklappar till varandra. Det var jättemysigt.
Hur är det för er att "vara tillsammans"? Och brukar ni hålla sånt hemligt? Jag brukar vara ganska hemlig om jag är kär i någon men om man är ihop känns det ändå ganska "officiellt". Fast det beror ju på. Om någon inte vill att alla ska veta så förstår jag det. ![]()
3 feb, 2012 21:51 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Vad betyder det för er att "vara ihop" med någon? Jag har frågat chans/blivit frågad flera gånger och varit ihop ett par, tre gånger, men det har inte känts särskilt seriöst. I tvåan var en kille ihop med nästan alla tjejer i klassen, jag var ihop med honom då, haha. Mest för att jag inte vågade göra slut/inte visste hur man gjorde. Sen var jag ihop med en kille i trean som var taskig mot alla andra men snäll mot mig, men sen fattade jag att han var dum i huvudet. Honom vågade jag aldrig prata/umgås med. Och till sist var jag ihop med en kille i fyran/femman som jag fortfarande inte vet om jag är kär i eller inte, whoops jag sa det på internet på en sida som han är medlem på (!) och då umgicks vi faktiskt, gick på promenader och pratade och sms:ade och pratade i telefon och gav julklappar till varandra. Det var jättemysigt. Hur är det för er att "vara tillsammans"? Och brukar ni hålla sånt hemligt? Jag brukar vara ganska hemlig om jag är kär i någon men om man är ihop känns det ändå ganska "officiellt". Fast det beror ju på. Om någon inte vill att alla ska veta så förstår jag det. Jaaa, för mig har det varit såhär: En kille frågade chans på mig i förskolan och då var jag ihop med honom till trean och då gjorde jag slut. Jag var inte sådär jättekär i honom. Det var inte så seriöst. Sen frågade jag chans på en annan kille, i trean-fyran tror jag det var och det var seriöst tycker jag, men vi bodde så långt ifrån varandra så vi gled isär. Sen efter honom tror jag att det var eller så var det i femman jag var ihop med den jag berättade om förrut och den här i trean-fyran, men jag tror att jag har fått rätt ordning: iaf så i fyran frågade jag chans på en kille som var populär. Efter en vecka svarade han ja om jag inte sa det till nån, sen dumpade jag honom i femman för han typ ignorerade mig. Sen fattar jag inte riktigt din fråga, jag svarar iaf så här: Jag kan berätta vem jag är kär i för såna jag litar på, mina närmaste kompisar typ. Min familj berättade jag för när jag var mindre men inte nu längre,(fast ibland kan man längta till att bara få berätta alla sina problem). Det är typ så jag/vi har det, om det var så du menade? "Always" 3 feb, 2012 22:00 |
|
GinnyOlivia
Elev |
3 feb, 2012 22:02 |
|
Dobby..
Elev |
"Always" 3 feb, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Vad betyder det för er att "vara ihop" med någon? Jag har frågat chans/blivit frågad flera gånger och varit ihop ett par, tre gånger, men det har inte känts särskilt seriöst. I tvåan var en kille ihop med nästan alla tjejer i klassen, jag var ihop med honom då, haha. Mest för att jag inte vågade göra slut/inte visste hur man gjorde. Sen var jag ihop med en kille i trean som var taskig mot alla andra men snäll mot mig, men sen fattade jag att han var dum i huvudet. Honom vågade jag aldrig prata/umgås med. Och till sist var jag ihop med en kille i fyran/femman som jag fortfarande inte vet om jag är kär i eller inte, whoops jag sa det på internet på en sida som han är medlem på (!) och då umgicks vi faktiskt, gick på promenader och pratade och sms:ade och pratade i telefon och gav julklappar till varandra. Det var jättemysigt. Hur är det för er att "vara tillsammans"? Och brukar ni hålla sånt hemligt? Jag brukar vara ganska hemlig om jag är kär i någon men om man är ihop känns det ändå ganska "officiellt". Fast det beror ju på. Om någon inte vill att alla ska veta så förstår jag det. Oj, det är så otroligt olika för olika personer. Jag blev tillsammans med en kille när jag var 15. Då hade vi ett ganska seriöst förhållande. Alltså vi träffades mycket, folk visste om att vi var tillammans och det var inget konstigt med det. Just nu så är jag 18, och har precis träffat en ny kille. Vad det inneär för oss? Tja, jag berättade ju för mina vänner att jag var intresserad av en kille, och försökte be dem om hjälp för att tolka om han var intresserad av mig. När jag väl insett att vi träffade varandra ofta och så, så berättade vi för våra familjer och så. Just nu, vi träffas ofta när han är hemma, han jobbar varannan vecka. Eftersom vi inte varit tillsammans så länge så har vi det inte hunnit finna rutin i förhållandet, men vi brukar ofta ta det lugnt - då i alla fall jag lever ett ganska stressigt liv. Titta på film, vi har gått ut, ätit middag tillsammans, bara umgåtts, pratat, myst, lärt känna varandra, Hoppas det besvarade dina frågor lite. Men det är ganska individuellt. 3 feb, 2012 22:05 |
|
juliaweasly
Elev |
Jag har var ihop med en kille halv serriöst i ett ich ett halvt år med lite upp och ner gångar!....
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
3 feb, 2012 22:08 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Vad betyder det för er att "vara ihop" med någon? Jag har frågat chans/blivit frågad flera gånger och varit ihop ett par, tre gånger, men det har inte känts särskilt seriöst. I tvåan var en kille ihop med nästan alla tjejer i klassen, jag var ihop med honom då, haha. Mest för att jag inte vågade göra slut/inte visste hur man gjorde. Sen var jag ihop med en kille i trean som var taskig mot alla andra men snäll mot mig, men sen fattade jag att han var dum i huvudet. Honom vågade jag aldrig prata/umgås med. Och till sist var jag ihop med en kille i fyran/femman som jag fortfarande inte vet om jag är kär i eller inte, whoops jag sa det på internet på en sida som han är medlem på (!) och då umgicks vi faktiskt, gick på promenader och pratade och sms:ade och pratade i telefon och gav julklappar till varandra. Det var jättemysigt. Hur är det för er att "vara tillsammans"? Och brukar ni hålla sånt hemligt? Jag brukar vara ganska hemlig om jag är kär i någon men om man är ihop känns det ändå ganska "officiellt". Fast det beror ju på. Om någon inte vill att alla ska veta så förstår jag det. Jag är ju lite äldre så för mig är det lite annorlunda tror jag. Men för mig handlar "att vara ihop" om att båda är förälskade i varandra, och att man kan vara med varandra och bara gosa för att det känns bra. Att man kysser varandra när man inte setts på ett tag. Att man håller handen, sover tillsammans, pratar, ser usla filmer, äter glass och bara... är. När jag var ~11 var min syn på förhållanden ungefär: Söt kille + mig = kanske ses någon gång efter skolan, och vara ihop om någon frågar. I grund och botten är det ju samma sak, men det vidareutvecklas iom puberteten. Sedan är det ju också ganska sällsynt att bli så där himlastormande kär som jag blev för två och ett halvt år sedan. Det har faktiskt inte ebbat ut riktigt än, och om ni känner den känslan någon gång lär ni inse att ni aldrig varit kära på riktigt förut. (såvida ni inte har större tur än jag och hittar rätt personer bakom varje hörn
3 feb, 2012 22:09 |
|
MissMolly
Elev |
glaaa glaa glaa
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 3 feb, 2012 22:26 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Vad betyder det för er att "vara ihop" med någon? Jag har frågat chans/blivit frågad flera gånger och varit ihop ett par, tre gånger, men det har inte känts särskilt seriöst. I tvåan var en kille ihop med nästan alla tjejer i klassen, jag var ihop med honom då, haha. Mest för att jag inte vågade göra slut/inte visste hur man gjorde. Sen var jag ihop med en kille i trean som var taskig mot alla andra men snäll mot mig, men sen fattade jag att han var dum i huvudet. Honom vågade jag aldrig prata/umgås med. Och till sist var jag ihop med en kille i fyran/femman som jag fortfarande inte vet om jag är kär i eller inte, whoops jag sa det på internet på en sida som han är medlem på (!) och då umgicks vi faktiskt, gick på promenader och pratade och sms:ade och pratade i telefon och gav julklappar till varandra. Det var jättemysigt. Hur är det för er att "vara tillsammans"? Och brukar ni hålla sånt hemligt? Jag brukar vara ganska hemlig om jag är kär i någon men om man är ihop känns det ändå ganska "officiellt". Fast det beror ju på. Om någon inte vill att alla ska veta så förstår jag det. Vad heter han på mugglis (vet ju vem det är). Du sa aldrig att ni var ihop. Jag vill ha en pojkvän att ge presenter till! Jag gav killen jag var kär i en julklapp, fick ingen av honom men av hans mamma och hon fick en av mig. Forever alone!
3 feb, 2012 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen