Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ronnyponny: I Thanksgiving tror jag hon är med!Jag har nyss börjat titta på säsong 4 men jag vill se Quin, eller är hon ens med längre? 27 jan, 2013 09:31 |
|
Savi
Elev |
Hatar Adam! Nej! Nej Nej!
Gillade Brochel i början, sen kom Finn och då blev jag så glad så kände att nu är det bara Finchel som gäller, men nu vet jag inte igen. Jag menar... Jag vet inte. Allt kommer bara så snabbt och jag ändrar mig hela tiden... BLAM!
27 jan, 2013 10:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Heej gleeks : DDD Jag undrar en sak, vart kan man se säsong 4? Går det ens? Jag hittar den inte nån stans! Någon? 27 jan, 2013 10:16 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heej gleeks : DDD Jag undrar en sak, vart kan man se säsong 4? Går det ens? Jag hittar den inte nån stans! Någon? http://www.tvshow7.eu/watch-glee-season-4-online/
27 jan, 2013 10:28 |
|
Borttagen
|
Varför är mina syrror aldrig hemma, vi är tre som tittar samtidigt men dem är ju förtusan inte vakna, grrrr @Vlodemort
27 jan, 2013 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefine96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heej gleeks : DDD Jag undrar en sak, vart kan man se säsong 4? Går det ens? Jag hittar den inte nån stans! Någon? http://www.tvshow7.eu/watch-glee-season-4-online/ Taaaack! ♥ 27 jan, 2013 10:35 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Josefine96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heej gleeks : DDD Jag undrar en sak, vart kan man se säsong 4? Går det ens? Jag hittar den inte nån stans! Någon? http://www.tvshow7.eu/watch-glee-season-4-online/ Taaaack! ♥ Varsågod
27 jan, 2013 10:43 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Hatar Adam! Nej! Nej Nej! Gillade Brochel i början, sen kom Finn och då blev jag så glad så kände att nu är det bara Finchel som gäller, men nu vet jag inte igen. Jag menar... Jag vet inte. Allt kommer bara så snabbt och jag ändrar mig hela tiden... BLAM! St. Brochel ♥ ![]()
27 jan, 2013 10:51 |
|
Smutsen
Elev |
Började precis kolla på första avsnittet
27 jan, 2013 11:00 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Stranger: Skrivet av ailiiin: För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥ Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa! (men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt) KADAM! ♥ Jag är typ såld. Fast hoppas fortfarande på Kurtbastian. x) Heh.. nää Klaine ftw ♥ Fast jag vill sjukt gärna ha Adam med i serien som en nära vän till Kurt, någon som betyder mycket för honom :'3 Har du inte kommit ur Klaine stadiet än?? x) hahahah, aww. JAG SAKNAR MINA WARBLERS. Klaine is endgame, thank youuuuu, hahah :3 Men åååh the Warblers ♥ underbara människor.. 27 jan, 2013 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen