Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 422 423 424 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nagellack

18 feb, 2013 16:03

Borttagen

Avatar


Historia kan ju vara väldigt intressant ibland, men jag hatar religon haha

18 feb, 2013 17:46

Borttagen

Avatar


historia, bara för att vi har världens bästa lärare (hon vi har i rella är mer lik en robot..)

18 feb, 2013 18:36

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag tycker att båda ämnena kan vara oerhört intressanta. Först tänkte jag att jag skulle välja historia (eftersom det typ var mitt favoritämne förut) men nu inser jag att man iaf i religionskunskap slipper alla sjukt tråkiga krig och sånt. Och båda ämnena är ju, i regel, väldigt intressanta.

Resultat i frågan "historia eller religionskunskap?": 28-5 till historia!

Obs! Ny fråga i första inlägget!

19 feb, 2013 08:15

Ginny00
Elev

Avatar


bubbelvatten! Fast det måste vara med smak.

19 feb, 2013 08:19

Borttagen

Avatar


Bubbelvatten

19 feb, 2013 08:28

MizzNina
Elev

Avatar


Jag vill så inte göra detta valet.
Jag ÄLSKAR vatten.
Vi har så sjukt jäkla gott kranvatten här där jag bor och jag sitter gärna och häller i mig några liter om dan bara för att det är gott.
Men jag Älskar Loka (Speciellt Loka Päron).
Så jag väljer Båda.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 feb, 2013 08:28

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-19 kl. 09:11
Antal ändringar: 1

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Förut gillade jag inte alls bubbelvatten som Loka och annat men har lärt mig att dricka det en aning iaf. Men vanligt vatten är godare så jag väljer det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

19 feb, 2013 08:55

EmahS
Elev

Avatar


Vanligt vatten!
Avskyr kolsyrat vatten med hela mitt hjärta. Det smakar skit, och förstör hela grejen med vatten. Och. Det heter kolsyrat vatten och inte bubbelvatten. Så fult ord.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

19 feb, 2013 09:19

Conflate
Elev

Avatar


BUBBELVATTEN med smak! ♥
Gillar det inte om det inte har smak.
Då är kranvatten godare.
Men bubbelvatten med smak är kärlek ♥
Så det blir bubbelvatten. c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

19 feb, 2013 09:20

1 2 3 ... 422 423 424 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.