Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nagellack
18 feb, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
Historia kan ju vara väldigt intressant ibland, men jag hatar religon haha
18 feb, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
historia, bara för att vi har världens bästa lärare (hon vi har i rella är mer lik en robot..)
18 feb, 2013 18:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker att båda ämnena kan vara oerhört intressanta. Först tänkte jag att jag skulle välja historia (eftersom det typ var mitt favoritämne förut) men nu inser jag att man iaf i religionskunskap slipper alla sjukt tråkiga krig och sånt. Och båda ämnena är ju, i regel, väldigt intressanta.
Resultat i frågan "historia eller religionskunskap?": 28-5 till historia! Obs! Ny fråga i första inlägget! 19 feb, 2013 08:15 |
|
Ginny00
Elev |
bubbelvatten! Fast det måste vara med smak.
19 feb, 2013 08:19 |
|
Borttagen
|
Bubbelvatten
19 feb, 2013 08:28 |
|
MizzNina
Elev |
Jag vill så inte göra detta valet.
Jag ÄLSKAR vatten. Vi har så sjukt jäkla gott kranvatten här där jag bor och jag sitter gärna och häller i mig några liter om dan bara för att det är gott. Men jag Älskar Loka (Speciellt Loka Päron). Så jag väljer Båda. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 feb, 2013 08:28
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-19 kl. 09:11
|
|
Sirius_Musta
Elev |
Förut gillade jag inte alls bubbelvatten som Loka och annat men har lärt mig att dricka det en aning iaf. Men vanligt vatten är godare så jag väljer det.
19 feb, 2013 08:55 |
|
EmahS
Elev |
Vanligt vatten!
Avskyr kolsyrat vatten med hela mitt hjärta. Det smakar skit, och förstör hela grejen med vatten. Och. Det heter kolsyrat vatten och inte bubbelvatten. Så fult ord.
19 feb, 2013 09:19 |
|
Conflate
Elev |
BUBBELVATTEN med smak! ♥
Gillar det inte om det inte har smak. Då är kranvatten godare. Men bubbelvatten med smak är kärlek ♥ Så det blir bubbelvatten. c:
19 feb, 2013 09:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen