Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Till E: Är så glad att jag lärde känna dig! Älskar dig jättemycket och jag är så glad att jag hittat en så underbar person som du! Dessutom det faktum att vi gillar exakt samma saker gör det ju ändå bättre! Att ha någon att prata HP och böcker om. Älskar dig sååå mycket och du är en så snäll och fantastisk person och vän! Man kan alltid lita på dig. Ha bästa julen nu för det förtjänar du. Kommer att sakna dig under jullovet!♥♥ (Nymphie) ♥ Har tänkt att skriva här om dig men jag gör det nu då ♥ Du är nog den en av de bästa vännerna jag har/har haft. Du är så himla fantastisk och herregud vad jag är glad att du kom in i mitt liv för lite drygt ett år sedan. Och jag älskar sååå mycket också! När jag läste det du skrev så blev jag så himla glad♥ Njut av lovet och ha en fantastiks bra jul♥ kommer sakna dig också♥♥♥♥ ♥♥♥ Älskar dig bästa du♥♥ ![]()
20 dec, 2018 21:18 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Till E: Är så glad att jag lärde känna dig! Älskar dig jättemycket och jag är så glad att jag hittat en så underbar person som du! Dessutom det faktum att vi gillar exakt samma saker gör det ju ändå bättre! Att ha någon att prata HP och böcker om. Älskar dig sååå mycket och du är en så snäll och fantastisk person och vän! Man kan alltid lita på dig. Ha bästa julen nu för det förtjänar du. Kommer att sakna dig under jullovet!♥♥ (Nymphie) ♥ Har tänkt att skriva här om dig men jag gör det nu då ♥ Du är nog den en av de bästa vännerna jag har/har haft. Du är så himla fantastisk och herregud vad jag är glad att du kom in i mitt liv för lite drygt ett år sedan. Och jag älskar sååå mycket också! När jag läste det du skrev så blev jag så himla glad♥ Njut av lovet och ha en fantastiks bra jul♥ kommer sakna dig också♥♥♥♥ ♥♥♥ Älskar dig bästa du♥♥ Älskar dig också bästa du♥
20 dec, 2018 21:20 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Jag gör slut, har aldrig älskat dig! Blev bara tsm me dej för att slippa bli retad eftersom jag nt hade flickvän!
EDIT: jag gjorde det, jag kan nt fatta det, det är äntligen över, jag är så lycklig! Detts är bästa känslan någonsin!!!! ' 21 dec, 2018 22:22 |
|
Ida_Cho
Elev |
Förlåt igen, jag är bra på att ta ut det sämsta i förskott
ViBbKoNtRoLl 23 dec, 2018 14:38 |
|
Scorperion
Elev |
Försvinn bara ur mitt liv! Var du tvungen att förstöra min jul?! Du var har för bara nån vecka sen och det räcker gott och väl så ditt röda lilla monster, sluta rinna ur min fiffi vid olämpliga tillfällen! Jag har inte råd att ha dig och jag behöver inte det du finns för
23 dec, 2018 20:23 |
|
Atira
Elev |
23 dec, 2018 23:07 |
|
MerlinsBeard
Elev |
23 dec, 2018 23:13 |
|
Emmi
Prefekt |
24 dec, 2018 00:15 |
|
Ailes
Elev |
24 dec, 2018 01:08 |
|
Scorperion
Elev |
26 dec, 2018 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen