@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Funderar på att spionera på min tårtbakande pappa just nu.. JAG VILL VETA HUR MIN TÅRTA SER UT!! Det blir chokladtårta iaf vet jag :3 *dräglar* Fast jag får oxå tårta imorn. Grattis i förskott! 28 apr, 2012 23:32 |
|
expelliarmus
Elev |
28 apr, 2012 23:35 |
|
Celebikai
Elev |
28 apr, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Sen visade det sig att min far ska göra klart tårtan i morgon bitti?!
FUH! 28 apr, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
Jag sover....
28 apr, 2012 23:40 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, jag brukar alltid sluta kolla på Glee på nätterna för då är jag trött och orkar inte med engelskan. xD Den sidan jag kollar på har ingen text så.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
Kan ni tänka er Dumbledore i The Capotil?
28 apr, 2012 23:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan ni tänka er Dumbledore i The Capotil? Hahah. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan ni tänka er Dumbledore i The Capotil? HAHAHAHA NÄEJ SLUTA! AHAHA VILKEN ROLIG BILD!! 28 apr, 2012 23:41 |
|
Solkatten
Elev |
Wuäh! Ingen dator i morgon ... vilket betyder ... inget Glee! D:"
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen