@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead: varför blir alla förvånade över att jag gillar/rebloggar jedward min kompis skrev ''MRS. MATHILDA REBLOGGAR JEDWARD!!!!!!!'' till mig imorse. alltså va vadå är det chockerande att jag gillar dem? o.o Skrivet av scarhead:
det är underbart att du gillar jawn och ed'ard! : D SHE GOT HER LIPSTICK ON HERE I COME DA DA DUM edit: oj blev min sig en del av inlägget? *passande läge* ![]()
28 apr, 2012 23:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: varför blir alla förvånade över att jag gillar/rebloggar jedward min kompis skrev ''MRS. MATHILDA REBLOGGAR JEDWARD!!!!!!!'' till mig imorse. alltså va vadå är det chockerande att jag gillar dem? o.o Eller hur o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sovsvampen: jag konfirmerade mig idag <.< Kul! Jag ska inte göra det, eftersom jag inte tror på Gud 28 apr, 2012 23:12 |
|
scarhead
Lärare |
Ena kompisen vet dock att jag gillar Jedward, men jag rebloggar aldrig något med Jedward. Måste varit det. xD
Celebikai - JAMEN VISST Ä DET? I TOLD YOU I WAS TROUBLE WITH MY BAD BEHAVIOUR 28 apr, 2012 23:13 |
|
Celebikai
Elev |
28 apr, 2012 23:14 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sovsvampen: jag konfirmerade mig idag <.< Kul! Jag ska inte göra det, eftersom jag inte tror på Gud jag blev så okristen man kan bli efter detta
28 apr, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sovsvampen: jag konfirmerade mig idag <.< Kul! Jag ska inte göra det, eftersom jag inte tror på Gud jag blev så okristen man kan bli efter detta Haha va? 28 apr, 2012 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på Jedward låtar <'33
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Har just haft världens finaste dag
28 apr, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Funderar på att spionera på min tårtbakande pappa just nu.. JAG VILL VETA HUR MIN TÅRTA SER UT!!
Det blir chokladtårta iaf vet jag :3 28 apr, 2012 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen