@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag mår skit
28 apr, 2012 18:15 |
|
scarhead
Lärare |
28 apr, 2012 18:16 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nu gjorde jag en till. On request. Jag är inte så självgod att jag tror att folk vill höra min röst hela tiden.
MUGGLISRADIO 28 apr, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Nu gjorde jag en till. On request. Jag är inte så självgod att jag tror att folk vill höra min röst hela tiden. MUGGLISRADIO är det live frågar jag innan jag ens lyssnat? :3 28 apr, 2012 18:19 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: är det live frågar jag innan jag ens lyssnat? :3 Nej jag spelade nyss in det. XD Det är två nya. 28 apr, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Jag försöker blockera mig själv :'D
28 apr, 2012 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
Har kollar på Glee typ hel dagen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 18:23 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag försöker blockera mig själv :'D HAhahha, good luck. 28 apr, 2012 18:23 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är hungrig ... och typ lite trött.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: är det live frågar jag innan jag ens lyssnat? :3 Nej jag spelade nyss in det. XD Det är två nya. Lyssnar efter maten då jag har tid 28 apr, 2012 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen