Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Othelia
Elev |
12. Skillnaden mellan en atom och jon är att det är obalans mellan protoner och elektroner i en jon och i en atom är det inte obalans (samma antal protoner som elektroner)
28 maj, 2012 08:10 |
|
Borttagen
|
28 maj, 2012 08:25 |
|
Irah
Elev |
28 maj, 2012 12:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
28 maj, 2012 15:06 |
|
Othelia
Elev |
28 maj, 2012 16:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Hjärnan är mer aktiv när vi sover än när vi ser på TV.
speech! 28 maj, 2012 17:17 |
|
Buddha
Elev |
Pp98FImIsDI
28 maj, 2012 17:28 |
|
Vipratten
Elev |
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
28 maj, 2012 18:00 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
28 maj, 2012 18:15 |
|
Buddha
Elev |
“I’m as proud of what we don’t do as I am of what we do.”
28 maj, 2012 18:18 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen