Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggy
Elev |
26 jan, 2013 14:37 |
|
LoooneyMe
Elev |
KLUVEN!!!
Spoiler: Tryck här för att visa! That's screwdriver! 26 jan, 2013 15:48 |
|
ailiiin
Elev |
För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥
Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa! (men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt) 26 jan, 2013 21:15 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av ailiiin: För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥ Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa! (men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt) KADAM! ♥ Jag är typ såld. Fast hoppas fortfarande på Kurtbastian. x) 26 jan, 2013 21:27 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av ailiiin: För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥ Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa! (men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt) KADAM! ♥ Jag är typ såld. Fast hoppas fortfarande på Kurtbastian. x) Heh.. nää Klaine ftw ♥ Fast jag vill sjukt gärna ha Adam med i serien som en nära vän till Kurt, någon som betyder mycket för honom :'3 26 jan, 2013 21:48 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Stranger: Skrivet av ailiiin: För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥ Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa! (men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt) KADAM! ♥ Jag är typ såld. Fast hoppas fortfarande på Kurtbastian. x) Heh.. nää Klaine ftw ♥ Fast jag vill sjukt gärna ha Adam med i serien som en nära vän till Kurt, någon som betyder mycket för honom :'3 Har du inte kommit ur Klaine stadiet än?? x) hahahah, aww. JAG SAKNAR MINA WARBLERS. 26 jan, 2013 21:53 |
|
ronnyponny
Elev |
27 jan, 2013 00:30 |
|
Borttagen
|
Heej gleeks : DDD
Jag undrar en sak, vart kan man se säsong 4? Går det ens? Jag hittar den inte nån stans! 27 jan, 2013 01:09 |
|
Borttagen
|
Adam. Adam, Adam, Adam, Adam, Adam, Adam, my heart goes KADAM! May Klaine never happen again, yes please.
27 jan, 2013 02:17 |
|
Borttagen
|
älskade Puck ♥
annars har jag då ingen favorit karaktär mer än honom ifrån serien, men gillar en hel del låtar de tagit med 27 jan, 2013 02:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen