Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 421 422 423 ... 560 561 562
Användare Inlägg
Piggy
Elev

Avatar


EmahS Savi: Well... I så fall var den väll billig. 0_0

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mspaintadventures.com%2Fstoryfiles%2Fhs2%2F04585.gif

26 jan, 2013 14:37

LoooneyMe
Elev

Avatar


KLUVEN!!!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Gillar Adam, dialekt MUMS!!!
Jag gillar inte riktigt Tina/Blaine det funkar liksom inte.
Men Blaines crush på Sam är mest gullig.
Jag är osäker på Brady, jag vet inte om han är schysst eller om han är en riktig douche (Typ George Wickham i Pride and Prejudice).
JARLEY!!!!

That's screwdriver!

26 jan, 2013 15:48

ailiiin
Elev

Avatar


För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥
Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa!

(men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt)

26 jan, 2013 21:15

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥
Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa!

(men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt)

KADAM! ♥
Jag är typ såld. Fast hoppas fortfarande på Kurtbastian. x)

26 jan, 2013 21:27

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Skrivet av ailiiin:
För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥
Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa!

(men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt)

KADAM! ♥
Jag är typ såld. Fast hoppas fortfarande på Kurtbastian. x)

Heh.. nää Klaine ftw ♥
Fast jag vill sjukt gärna ha Adam med i serien som en nära vän till Kurt, någon som betyder mycket för honom :'3

26 jan, 2013 21:48

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Stranger:
Skrivet av ailiiin:
För mig betyder Klaine allt, verkligen allt ♥
Meeeen älskar fortfarande Adam, och skådespelaren, Oliver hette han väl? Underbar människa!

(men tanke på de där om Klainers som inte kan acceptera Adam & Kurt)

KADAM! ♥
Jag är typ såld. Fast hoppas fortfarande på Kurtbastian. x)

Heh.. nää Klaine ftw ♥
Fast jag vill sjukt gärna ha Adam med i serien som en nära vän till Kurt, någon som betyder mycket för honom :'3

Har du inte kommit ur Klaine stadiet än?? x)
hahahah, aww. JAG SAKNAR MINA WARBLERS.

26 jan, 2013 21:53

ronnyponny
Elev

Avatar


Jag har nyss börjat titta på säsong 4 men jag vill se Quin, eller är hon ens med längre?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

27 jan, 2013 00:30

Borttagen

Avatar


Heej gleeks : DDD
Jag undrar en sak, vart kan man se säsong 4? Går det ens? Jag hittar den inte nån stans!

27 jan, 2013 01:09

Borttagen

Avatar

+2


Adam. Adam, Adam, Adam, Adam, Adam, Adam, my heart goes KADAM! May Klaine never happen again, yes please.

27 jan, 2013 02:17

Borttagen

Avatar


älskade Puck ♥
annars har jag då ingen favorit karaktär mer än honom ifrån serien, men gillar en hel del låtar de tagit med

27 jan, 2013 02:53

1 2 3 ... 421 422 423 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.