Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida_Cho
Elev |
Det är dåligt
ViBbKoNtRoLl 15 dec, 2018 09:57 |
|
Syrup
Elev |
15 dec, 2018 19:44 |
|
SweeneyTodd
Elev |
För mig betydde det lilla du gjorde allt. Saknar dig, din energi, dina kramar och dina råd. Älskar dig du fantastiska vän! ♥
15 dec, 2018 19:49 |
|
Ida_Cho
Elev |
Förlåt för att jag inte var ärlig, men det känns som alla förväntar sig hur man ska vara hela tiden så därför låtsas jag som ingenting. Egentligen vill jag säga allt. Men jag vill inte tynga andra med mina problem.
ViBbKoNtRoLl 18 dec, 2018 19:30 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Det är klart ni tror att jag mår bra, så fort jag kommer till skolan får jag "energi" och blir "glad" och "rolig" men det är jag inte, iallafall inte hela tiden... Önskar att ni skulle förstå, men skulle jag bara komma till skolan och säga som det var skulle ni ändå ta det som ett skämt, hela jag är väl ett skämt...
18 dec, 2018 19:45 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Ångest, varför kan du inte fatta att jag faktiskt inte uppskattar att umgås med dig
i remember it all too well 19 dec, 2018 09:40 |
|
Frivolt
Elev |
R
Skulle du kunna skriva till mig? Ta kontakt med mig. Spelar ingen roll vad du säger, om du undrar vad jag gör eller säger att det är fint väder ute! Vore kul att prata med dig igen. Framförallt efter att jag fick veta en sak om dig! Jag har bestämt mig för att se det som en hint, vare sig det var det eller inte! 20 dec, 2018 18:29 |
|
Idiz
Elev |
Till E:
Är så glad att jag lärde känna dig! Älskar dig jättemycket och jag är så glad att jag hittat en så underbar person som du! Dessutom det faktum att vi gillar exakt samma saker gör det ju ändå bättre! Att ha någon att prata HP och böcker om. Älskar dig sååå mycket och du är en så snäll och fantastisk person och vän! Man kan alltid lita på dig. Ha bästa julen nu för det förtjänar du. Kommer att sakna dig under jullovet!♥♥ (Nymphie) ![]()
20 dec, 2018 20:45 |
|
catradora
Elev |
20 dec, 2018 21:10 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Till E: Är så glad att jag lärde känna dig! Älskar dig jättemycket och jag är så glad att jag hittat en så underbar person som du! Dessutom det faktum att vi gillar exakt samma saker gör det ju ändå bättre! Att ha någon att prata HP och böcker om. Älskar dig sååå mycket och du är en så snäll och fantastisk person och vän! Man kan alltid lita på dig. Ha bästa julen nu för det förtjänar du. Kommer att sakna dig under jullovet!♥♥ (Nymphie) ♥ Har tänkt att skriva här om dig men jag gör det nu då ♥ Du är nog den en av de bästa vännerna jag har/har haft. Du är så himla fantastisk och herregud vad jag är glad att du kom in i mitt liv för lite drygt ett år sedan. Och jag älskar sååå mycket också! När jag läste det du skrev så blev jag så himla glad♥ Njut av lovet och ha en fantastiks bra jul♥ kommer sakna dig också♥♥♥♥
20 dec, 2018 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen