Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
3 feb, 2012 16:13 |
|
superdupermikaelah
Elev |
3 feb, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Mig också
3 feb, 2012 17:24 |
|
Dobby..
Elev |
Är det någon här som har frågat chans på någon någon gång?
"Always" 3 feb, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby..: Är det någon här som har frågat chans på någon någon gång? När jag var 12 år ja Alla andra gånger har det bara lixom.. hänt typ.. eh 3 feb, 2012 20:26 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Dobby..: Är det någon här som har frågat chans på någon någon gång? I tvåan! But... well, han vågade inte bli ihop med någon opopulär...
3 feb, 2012 20:29 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Dobby..: nej, jag har aldrig frågat alla frågar mig istellet (jag är sd å populärdet va en kille i femman...). Men det finns gånger jag gärna skulle gjort det men inte vågat Är det någon här som har frågat chans på någon någon gång? Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 3 feb, 2012 20:30 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Dobby..: Är det någon här som har frågat chans på någon någon gång? I tvåan! But... well, han vågade inte bli ihop med någon opopulär... I fyran frågade jag chans på en populär, han tänkte i en vecka, sa ja och så typ lovade jag att inte berätta för någon... Så ingen visste om att vi var ihop... Vad gör alla ni om en kille inte svara på om han vill vara ihop med dig på ca en timme? "Always" 3 feb, 2012 20:31 |
|
scarhead
Lärare |
senast, för ett år sen haha så skickade jag hans kusin och frågade
han sa nej dagen efter sa han ja och jag insåg att jag var kär i han dagen efter skickade hans kompis och sa att han gjorde slut.... 3 feb, 2012 20:33 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av scarhead: senast, för ett år sen haha så skickade jag hans kusin och frågade han sa nej dagen efter sa han ja och jag insåg att jag var kär i han dagen efter skickade hans kompis och sa att han gjorde slut.... Komplicerat. Jag har typ precis frågat chans på en kille, han har inte svarat på en timme, jag tror att han kommer att svara Spoiler: Tryck här för att visa! "Always" 3 feb, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen