Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Ja, det är synd D: Men vi kommer antagligen alltid bli tvungna att leva med att inget ship någonsin kommer bli fullt accepterat av alla .. Skrivet av Borttagen: HEEEJ JAG ÄR EN KLAINER vill bara att alla ska veta att jag totally accepterar alla ships.. Klainers är good guys yo. But still, Klaine ftw ♥ Det var därför jag skrev "Varför kan inte alla Klainers...". Tyvärr känns det som att ni Klainers som accepterar andra ships (särskilt de som involverar Kurt) är i minoritet om man kollar Tumblr :c 25 jan, 2013 23:17 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Ja, det är synd D: Men vi kommer antagligen alltid bli tvungna att leva med att inget ship någonsin kommer bli fullt accepterat av alla .. Skrivet av Borttagen: HEEEJ JAG ÄR EN KLAINER vill bara att alla ska veta att jag totally accepterar alla ships.. Klainers är good guys yo. But still, Klaine ftw ♥ Det var därför jag skrev "Varför kan inte alla Klainers...". Tyvärr känns det som att ni Klainers som accepterar andra ships (särskilt de som involverar Kurt) är i minoritet om man kollar Tumblr :c Sant, sant. Egentligen är jag glad så länge Kurt är glad och inte behöver bli sårad ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
25 jan, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Håller med. Typ älskar Adam samtidigt som jag inte kan släppa Klaine och åh. ♥ Too many feels.Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Ja, det är synd D: Men vi kommer antagligen alltid bli tvungna att leva med att inget ship någonsin kommer bli fullt accepterat av alla .. Skrivet av Borttagen: HEEEJ JAG ÄR EN KLAINER vill bara att alla ska veta att jag totally accepterar alla ships.. Klainers är good guys yo. But still, Klaine ftw ♥ Det var därför jag skrev "Varför kan inte alla Klainers...". Tyvärr känns det som att ni Klainers som accepterar andra ships (särskilt de som involverar Kurt) är i minoritet om man kollar Tumblr :c Sant, sant. Egentligen är jag glad så länge Kurt är glad och inte behöver bli sårad 25 jan, 2013 23:22 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av EmahS: People! Jag behöver Tinas balklänning. Den som fixar den till mig är guldvärd. Dör så snygg den är Well den är också väldigt dyr XD
26 jan, 2013 09:27 |
|
Borttagen
|
Glee cast musiken är underbar♥
26 jan, 2013 09:28 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är Klainer.
Jag gillar Adam. Jag har inget emot folk som shippar Kadam. 26 jan, 2013 09:40 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Piggy: Skrivet av EmahS: People! Jag behöver Tinas balklänning. Den som fixar den till mig är guldvärd. Dör så snygg den är Well den är också väldigt dyr XD Som balklänning tycker jag den är ganska billig... Haha
26 jan, 2013 10:06 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av EmahS: Really? Hur mycket brukar folk betala för dem? 0_0Skrivet av Piggy: Skrivet av EmahS: People! Jag behöver Tinas balklänning. Den som fixar den till mig är guldvärd. Dör så snygg den är Well den är också väldigt dyr XD Som balklänning tycker jag den är ganska billig... Haha
26 jan, 2013 10:27 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Piggy: Skrivet av EmahS: Really? Hur mycket brukar folk betala för dem? 0_0 Skrivet av Piggy: Skrivet av EmahS: People! Jag behöver Tinas balklänning. Den som fixar den till mig är guldvärd. Dör så snygg den är Well den är också väldigt dyr XD Som balklänning tycker jag den är ganska billig... Haha För att köpa en balklänning, runt 2000 kr. Så den är verkligen normalpris!
26 jan, 2013 11:09 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Piggy: Skrivet av EmahS: Really? Hur mycket brukar folk betala för dem? 0_0 Skrivet av Piggy: Skrivet av EmahS: People! Jag behöver Tinas balklänning. Den som fixar den till mig är guldvärd. Dör så snygg den är Well den är också väldigt dyr XD Som balklänning tycker jag den är ganska billig... Haha För att köpa en balklänning, runt 2000 kr. Så den är verkligen normalpris! Det där är fan sjukt bra pris på balklänning! :O Min kostade typ $216 men hade varit runt $400-$500 Yesterday morning something happened... I can't really explain it but since I can not utter the word "BAM"... the one word leaving my lips instead is "BLAM". It hit me just like that, BLAM!
26 jan, 2013 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen