Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 419 420 421 ... 700 701 702
Användare Inlägg
melle-hjrta
Elev

Avatar

+1


Skrivet av sötalillaarasara:
Asså jag har typ problem, eller inte jag men min kompis. Hon skär sig för hon mår så dåligt men det finns typ ingen som hon kan prata med. Vår skolas kurator har skutat, skolsystern är på vår skola två dagar i veckan ovh man måsteringa ovh boka tid på ungdomsmotagningen men dom har bara telefontid en timma i veckan. Jag vet inte vad jag dka göra för hon vill inte prata med mig ellar sina föreldrar. Jsg mår fåligt för att hon mår dåligt och får skuldkänslor av att inte göra något.


min kompis gjorde också det förut,, men hon slutade med tiden,, hon gick på BUP och går på det fortfaranade! Prova med BUP eller BRIS

3 feb, 2012 15:24

Tramptass96
Elev

Avatar


Skrivet av melle-hjrta:
Skrivet av sötalillaarasara:
Asså jag har typ problem, eller inte jag men min kompis. Hon skär sig för hon mår så dåligt men det finns typ ingen som hon kan prata med. Vår skolas kurator har skutat, skolsystern är på vår skola två dagar i veckan ovh man måsteringa ovh boka tid på ungdomsmotagningen men dom har bara telefontid en timma i veckan. Jag vet inte vad jag dka göra för hon vill inte prata med mig ellar sina föreldrar. Jsg mår fåligt för att hon mår dåligt och får skuldkänslor av att inte göra något.


min kompis gjorde också det förut,, men hon slutade med tiden,, hon gick på BUP och går på det fortfaranade! Prova med BUP eller BRIS
Bup är jättebra och bris ska vara bra att prata med, har inte gjort det men många jag känner har gjort det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m1zxlelhE01r75pso.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn02.dayviews.com%2F94%2F_u1%2F_u8%2F_u3%2F_u2%2F_u8%2F_u3%2Fu1832839%2F23955_1338494992%2Fanvgiwrjoevnqpa.jpgCreepyCorner

3 feb, 2012 15:27

Borttagen

Avatar


Grillchips med vitlöksdipp

3 feb, 2012 15:32

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Jag gillar inte chips, men jag vill göra det!

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

3 feb, 2012 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
Jag gillar inte chips, men jag vill göra det!


Varför vill du göra det? =)
Det finns ju andra snacks också, finns det något du gillar?

Själv tycker jag bäst om jordnötsringar om jag får välja!

3 feb, 2012 15:46

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Jag gillar inte chips, men jag vill göra det!


Varför vill du göra det? =)
Det finns ju andra snacks också, finns det något du gillar?

Själv tycker jag bäst om jordnötsringar om jag får välja!

På fredagskvällar hos någon kompis eller hemma finns det alltid chips men oftast inget annat, dessutom säger alla som gillar det att det är så gott.
Men jag gillar typ allt annat sort godis och popcorn, kakor och glass. Det är bara chips och ostbågar som åker bort!

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

3 feb, 2012 15:52

Borttagen

Avatar


^ Aha, ja då är det ju trist att du inte gillar det. Du får försöka ta med dig annat snacks till kompisar så kanske de blir inspirerade? =)

3 feb, 2012 15:53

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Aha, ja då är det ju trist att du inte gillar det. Du får försöka ta med dig annat snacks till kompisar så kanske de blir inspirerade? =)

Haha! xD Kanske det!

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

3 feb, 2012 15:54

Prue
Elev

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Jag gillar inte chips, men jag vill göra det!


Varför vill du göra det? =)
Det finns ju andra snacks också, finns det något du gillar?

Själv tycker jag bäst om jordnötsringar om jag får välja!

På fredagskvällar hos någon kompis eller hemma finns det alltid chips men oftast inget annat, dessutom säger alla som gillar det att det är så gott.
Men jag gillar typ allt annat sort godis och popcorn, kakor och glass. Det är bara chips och ostbågar som åker bort!


Jag som sitter och äter lite ostbågar just nu ♥

3 feb, 2012 16:00

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av Prue:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Jag gillar inte chips, men jag vill göra det!


Varför vill du göra det? =)
Det finns ju andra snacks också, finns det något du gillar?

Själv tycker jag bäst om jordnötsringar om jag får välja!

På fredagskvällar hos någon kompis eller hemma finns det alltid chips men oftast inget annat, dessutom säger alla som gillar det att det är så gott.
Men jag gillar typ allt annat sort godis och popcorn, kakor och glass. Det är bara chips och ostbågar som åker bort!


Jag som sitter och äter lite ostbågar just nu ♥


Jag väntar på drakhandlaren!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

3 feb, 2012 16:02

1 2 3 ... 419 420 421 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.