Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
17 feb, 2013 10:44 |
|
Ginny00
Elev |
Uhm.. jag har bara haft religionskunskap än. ^^
17 feb, 2013 10:51 |
|
Borttagen
|
Tycker att religionkunskap är väldigt trist och därför väljer jag utan tvekan HISTORIA! Jag väljer också historia eftersom det är ett av mina absolut favorit ämne!
17 feb, 2013 10:54 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Religion är...intressant. Men dock tycker historia är bättre.
"Hm, you must be a Weasley" 17 feb, 2013 10:55 |
|
Borttagen
|
Historia för den enda 'religion' jag är intresserad av är grekisk mytologi
17 feb, 2013 11:40
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-17 kl. 11:42
|
|
Borttagen
|
HISTORIA! Det är ett av mina favoritämnen och våra religions-lektioner är så sjukt tråkiga... Vi har jobbat i samma bok i mer än fem år...
17 feb, 2013 11:41 |
|
Conflate
Elev |
17 feb, 2013 11:43 |
|
Starbuck
Elev |
17 feb, 2013 11:46 |
|
Elma00
Elev |
17 feb, 2013 12:03 |
|
MissBellatrix
Elev |
Historia!!!! Religion är så ologiskt och... Ja, nu vill jag inte starta nån diskussion här... Historia helt enkelt!
Hey there. You come here often? 17 feb, 2013 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen